BuzzerBeater Forums

Nederland - III.12 > Het seizoen tot nu toe:

Het seizoen tot nu toe:

Set priority
Show messages by
This Post:
00
87919.1
Date: 05/01/2009 04:35:45
Overall Posts Rated:
00
Eerst de Big 8:

SH ZY is voor mij momenteel de sterkste, verrassend want deze ploeg is nog niet zo lang bezig. Ook lopen er niet veel spelers rond met een hoog salaris, maar het samenspel binnen deze ploeg is top! Tevens het team met de hoogste individuele ratings (gem).

BC Achteruit doet het ook goed, heeft een aantal zeer goede spelers in zijn selectie, en het dankzij het feit dat dit team zijn meeste duels aflegt met : rustig spelen, zal dit team hoge ogen gaan gooien in de playoffs.

Fluisterwoud, een stuk sterker dan vorig seizoen. Niet veel dure spelers, maar toch het op 1 na hoogst scorende team in deze league, erg knap.

Pitstop, vooral thuis erg sterk. Ondanks dat dit team allemaal team ratings haalt van (4) kan het erg hard uithalen tegen betere teams, vooral zoals gezegd, wanneer het thuis speelt.

Dan de Great 8.

Osiris, tsja, wat moet je hier over zeggen, dit team heeft de 2 top scoorders van de league, scoort ook het meeste punten van de hele league. Maar heeft ook van de top 6 teams, de meeste punten tegen. Tevens heeft Osiris de beste rebounder in huis. Een goede kandidaat om ver te komen in de playoffs, mits er geen blessures optreden van de top spelers.

BC Fano, dit team zit overal een beetje tussenin, weinig punten tegen, maar ook niet veel voor. Thuis zeer sterk spelend. Heeft met de Kat de beste Small Forward in huis. Haalt de op 1 na hoogste ratings van deze league. Mist misschien nog wat rebound power.

Weirdos United, mijn eigen teampje. Het gaat dit jaar vrij goed, paar nederlagen verrassend, paar overwinningen ook verrassend. Vooral inside sta ik mijn mannetje, maar als mijn outside spelers een goede dag hebben, kijk maar uit :-). Als ik als eerste thuis mag spelen, kan ik zeker in de finale playoffs komen. Ik heb wel de minste assists van de top 8. Ook mijn blocks zijn wat ondermaats, maar dat heeft pas volgend jaar meer impact.

Sappemeesters, sterker dan vorig jaar, speelt thuis altijd voor de winst. De meeste tegenpunten en de minste rebounds van de top 8 teams. Is aanvallend wel van alle markten thuis, paar goede 3 punten scoorders maar ook inside scoort het wel.

Favorieten voor finale playoffs: Osiris en BC Achteruit --> winst BC Achteruit

This Post:
00
87919.2 in reply to 87919.1
Date: 05/02/2009 14:45:58
Overall Posts Rated:
00
Mijn complimenten voor dit mooie analystisch overzichtje !!

Last edited by MadMike76 at 09/13/2009 14:43:18

This Post:
00
87919.3 in reply to 87919.1
Date: 05/10/2009 09:38:15
Fluisterwoud
III.1
Overall Posts Rated:
99
Ik heb hetzelfde team als vorig jaar, aangevuld met 2 bruikbare spelers uit de draft. Verder loont de training zich eindelijk.