BuzzerBeater Forums

Suomi - II.3 > Kausi 57

Kausi 57

Set priority
Show messages by
This Post:
11
314595.11 in reply to 314595.10
Date: 04/26/2022 11:30:57
Turku Jazz
SM-Koris
Overall Posts Rated:
169169
Second Team:
Raisio Jazz
Herranjestas! Onnittelut! Vanha ennätys joku kivikautinen Tauno Ihanaisen 83pts. Lassin enkka tässä sarjassa varmaan ikuinen.

Lassi saa kuvansa sarjan kunniagalleriaan sivun alareunalle.

Last edited by JeriSlouni at 04/26/2022 11:31:34

This Post:
11
314595.12 in reply to 314595.11
Date: 04/26/2022 13:52:31
BC Pirut
II.3
Overall Posts Rated:
596596
Kiitos!
Täytyy myöntää, että olen haaveillut saavani jonkun pelaajan naaman sinne jonakin päivänä. En kyllä arvannut, että se tällä tavalla tulee

This Post:
22
314595.13 in reply to 314595.12
Date: 06/19/2022 02:01:36
BC Pirut
II.3
Overall Posts Rated:
596596
Aika kutkuttava tilanne isossa kasissa

This Post:
11
314595.14 in reply to 314595.13
Date: 07/02/2022 23:43:35
Tampere Eagles
III.8
Overall Posts Rated:
3535
Second Team:
Tampere Eagles II
sama tilanne kuin parilla viime kakkosen yrittämällä , ollaan play-off taistossa mukana viimeisille kierroksille mutta
jääty ulkopuolelle ja tiputtu viitospaikalta karsinnoissa kolmoseen , katsotaan mitä tällä kaudella

This Post:
11
314595.15 in reply to 314595.14
Date: 07/03/2022 00:54:15
Turku Jazz
SM-Koris
Overall Posts Rated:
169169
Second Team:
Raisio Jazz
Sijat 2-6 ole ikinä olleet näin tasoissa, ainakaan sinä aikana kun Turku Jazz on ollut tässä II.3:ssa.

Nyt vaan tiukkaa scouttausta jossa vastustajan pelaajat katsotaan läpi täikammalla.

Eaglesin tilanne ei todellakaan ole mikään lohduton. Itse asiassa teidän lähtöasetelma kahdelle viimeiselle kierrokselle on ylivoimaisesti paras. Piste-ero on plussalla ja molemmat pelit (Silvasti ja Trauma) kotona.

Takaovellakin on 2 viimeistä kotonaan, mutta vastassa Sarkkis Donk ja Pirut. Molemmat todella pahoja. Ja Takaoven on ihan pakko voittaa molemmat pelit. Häviämällä toisen ovat puotamiskarsinnoissa.

Ja Sarkkiksella viimeiset pelit Takaoven ja meidän vieraana. Ja piste-ero niin miinuksilla ettei sitä taideta kuroa enää muihin nähden kiinni.

Silvasti on playoffseissa kun heillä on sen verran positiivinen pistesaldo ja viimeisessä pelissä on vastassa lohkojumbo Matarin Pojat.

Mun 2€ menee Tampere Eaglesin playoff-paikalle.


Ja tietenkin voi parantaa omia mahiksia ostamalla Härmänen meiltä pois

Last edited by JeriSlouni at 07/03/2022 00:59:45

This Post:
11
314595.16 in reply to 314595.15
Date: 07/16/2022 07:29:06
BC Pirut
II.3
Overall Posts Rated:
596596
Huhhuh! Kova odotus Turun matsiin päällä

This Post:
11
314595.17 in reply to 314595.16
Date: 07/16/2022 23:46:20
Turku Jazz
SM-Koris
Overall Posts Rated:
169169
Second Team:
Raisio Jazz
Meidän smallball-taktiikka ei tuonutkaan tulosta. Meidän normitaktiikoilla ei olisi ollut mahkuja edes sen vertaa.

Nyt sitten vaan kohti pääsarjaa. Enää yksi este edessä. Lassi ja Sick hoitanevat homman kotiin

Olisi myös sääli jos nousisitte. Ehdottomasti hauskin ja kiinnostavin pitkäaikaisempi vastustaja mitä meillä on ollut.

Last edited by JeriSlouni at 07/16/2022 23:49:17

This Post:
22
314595.18 in reply to 314595.17
Date: 07/17/2022 03:45:52
BC Pirut
II.3
Overall Posts Rated:
596596
Kiitos tsemeistä!

Täytyy myöntää, että Turun pojista on muodostunut omassa päässä se rivarly ja ehdottomasti haluaisin jatkaa teidän kohtaamista jatkossakin! Uskon ettei tää jäänyt tähän

Smallball oli hyvä veto, mutta kotietu riitti kantamaan voittoon. Sitä sanotaan, että kotikenttä tuo sellaisen noin seitsemän ylimääräistä pistettä. En muista onko virallinen, mut muistan tällaisen kuulleeni aikoinaan.
Tää onkin pirujen kovin haaste HBA:n kohtaamisessa, koska he ovat vahvoja kotona. Tuntemukseni mukaan he ovat edellä vain kotietunsa turvin ja heillä on tarvittaessa vielä kaksi matsia himassaan. Kivan jännää matsia tiedossa

From: panu93
This Post:
22
314595.19 in reply to 314595.18
Date: 07/24/2022 11:32:00
HBA Märsky
II.1
Overall Posts Rated:
3636
Hei, täällä panu93 - Kuuleeko Pohjoismaat?

Tänään 3. finaalissa saitte kunnian todistaa todellisen taktisen ylikävelyn. BC Pirut ja "Sir" Hellmanni saivat ns. Lady Dominan pampusta. Vaihto ulkokentän hyökkäysstrategiaan oli tarpeeksi sulattamaan Pirujen konehuoneen taktiset "welhot". Kuvittelitteko tosiaan siellä videopalaverissanne, että AJAISIN KORILLE 3 peliä putkeen - ehei. Meidän "MVP" Lassi saa minun puolesta kyykkiä yksin siellä poustissa.

Tämä kausi oli ennen kaikkea panu93:lle, mutta myös HBA:lle läpijuoksu. Nyt siirryn omieni joukkoon Olymposvuorelle, saa nähdä lähteekö koko muukalaislegioona vaihtoon.

Minä itse olen koutsannut finaaleita myöten koko kauden etänä Bahamasaarilta. Piikki on ollut auki keväästä lähtien Bahaman paikallisessa nousun toivossa. Pikajuoksijat (ex) ovat juoneet minut kahleisiin omistajan takahuoneeseen (oikeasti). Tähän päivään asti likviditeettikapeikko on ollut tosiasia - nyt kuitenkin jo budjetoidut bonarit taskuun ja nus.... nuuska huuleen.

Hyvää yötä,
Sir panu93

This Post:
22
314595.20 in reply to 314595.19
Date: 07/24/2022 13:08:24
BC Pirut
II.3
Overall Posts Rated:
596596
Okei... Vähän huonoa kommenttia sieltä, mutta onnea silti.

Kyllä täällä aavisteltiin teidän ensimmäisen kotipelin taktiikka, mutta lähdettiin kokeilemaan et mihin rahkeet riittää siinä pelissä. Ainoa miinus oli silloin, etten muistanut laittaa höökiä normille.

Sen jälkeen lähdettiin katselemaan omaan kotipeliin ja ajateltiin oman kotikentän tuoman edun riittävän. Tiukalle olis mennyt, koska siellä osattiin ottaa normi asenteella se peli, joka oli erittäin hyvä veto kokonaisuutta ajatellen. Ja sitten tulikin tämän päivän peli... Selkeästi jännitystä siellä oli, kun tällaisen viestin pistät

Arvattiin täysin teidän taktiikan vaihdos, mutta toisaalta myös ajateltiin teidän pelkäävän meidän ulkopuolustuksen voimaa ja sen takia päätyvän vielä samaan taktiikkaan. Eli olin kahden vaiheilla olin vaikka intuitio sanoi toisin eli järki ei riittänyt tällä kertaa. Plus muistin sinun viime kauden hölmön kommentin, jonka annoin myös painaa päätöksen teossa. Oletin siis siellä olevan vähemmän ajattelua käytössä, mutta väärin oletin! Olisinpa jättänyt arvaukset pois ja katsonut mihin 2-3 paikka riittää. Se nimittäin oli kans mietinnässä ja no uskallusta ei riittänyt. Hienosti vedit!

Jos saan antaa neuvon, niin tässä tulee:

Kyllä teidän jengi tiedettiin vahvaksi kokonaisuudeksi, kun kyseessä oli teidän kotietu vielä. Sen takia oli pakko arvata teidän taktiikka, koska en uskonut meidän jengin voittavan ilman sen tuomaa etua. Varsinkin, kun näin ensimmäisen pelin. Siellä oli tasaista, mutta vikassa erässä ero repesi ja mun voimakaksikon jaksaminen ei riittänyt.

Jos nousu olisi tullut omalle jengille, niin sieltä oltaisiin tultu heti kauden päätteeksi alas, koska rahkeet eivät vielä riitä näillä reenikkeillä. Lähellä ollaan jo, mutta ei ihan vielä. Mutta siitä päästään itse neuvoon... Eli maitojuna teitä kutsuu, jos ei vahvistusta näy laiturin ja takamiehen paikoille.

Sori, jos jotain ärsytystä olen aiheuttanut! Pihlajamäki on SM sarja tason pelaaja, mutta ilman neljää muuta hyvää avauksen pelaajaa, niin piippuun jäisi ja itseasiassa jäi. Nimittäin kävin kokemassa sen aikanaan ja sen takia uuden projektin aloitinkin.

Tsemppiä uuteen haasteeseen ja onnea mestaruudesta

PS. Henkseleitä en paukuttelisi, mutta se onkin mun tyyli (peace)

This Post:
00
314595.21 in reply to 314595.20
Date: 07/24/2022 18:35:17
HBA Märsky
II.1
Overall Posts Rated:
3636
Hola,

Nyt on kyllä pakko sanoa tässä mestaruusjuhlien & 4,7 promillen tiimellyksessä, että Don Helman - olette hieno mies!

Todella kaunis viesti analyyseineen sekä kaikkine juonenkäänteineen. Pitaa pahaa ette ole minulle tehnyt; päinvastoin loistovastus olitte ja totta tosiaan istuin Bahamalla p*skalla 3 timmaa ennen Game 3sta. Hattu päästä teidän reaktiolle; toivon olevani joskus yhtä kypsä valmentaja henkisesti kuin te, Don. Toki taktisesti kuitenkin ylikävelin Game 3sen.

Ps. Myytkö minulle MVP Pihliksen ns. pöydän alta lievään arbitraasi-hintaan? Otan vinkkinne nöyrästi vastaan. Todennäköisesti olen jo ensi vuonna Playoff-peleillä; onhan scouttimme bongannut jo 3 (kolme) kpl täysin alihintaista elukkaa Etelä-Amerikan sademetsistä.

Sir Hellman, teidän olisi syytä olla ylpeitä itsestänne ja joukkueestanne. Kaikkea hyvää teille!

Ystäväsi,
panu93

Advertisement