BuzzerBeater Forums

Nederland - II.1 > Seizoen 44

Seizoen 44

Set priority
Show messages by
From: Wickin
This Post:
11
296761.1
Date: 10/24/2018 18:21:23
Overall Posts Rated:
6868
Seizoen 44 gaat van start! We hebben er veel nieuwe teams bij gekregen, waaronder twee degradanten uit de DBA.

Zal Peja met Los Gansos direct weer terug willen stoten naar de DBA? Zullen de Aalsmeer Aardvaarks genoeg financiële middelen hebben om de grootverdieners in de II te kunnen behouden? Zal een van de nieuwe teams uit de III divisie voor een verassing weten te zorgen?

Kom maar op met die voorspellingen!

From: Rovali

This Post:
22
296761.2 in reply to 296761.1
Date: 11/04/2018 02:57:53
Flexible Flamingo's
II.1
Overall Posts Rated:
168168
Second Team:
Dutch Knicks
Verrassend dat ik na drie wedstrijden nog ongeslagen aan kop ga, ondanks dat dit nog een 'opbouwseizoentje' voor mijn guards is.

Terugkomend op de vraag van Wickin met een voorspelling voor dit seizoen. Aan onze (blauwe) zijde:
1. WickinT, ervaren manager met sterke selectie. Zal zijn prestaties van vorig seizoen willen evenaren en zelfs verbeteren;
2. Tilburg Predators. Sterke C (123k.) en PG (98k.), maar met momenteel slechts een selectie van 6 zal het zwaar worden;
3. Los Gansos. Niet uitgesproken sterke selectie, maar de combinatie Peja - Arthur Both aangevuld met wat trainies gaat ze ver brengen;
4. Flexible Flamingo's. Goede start, maar de focus ligt nog bij het trainen van de guard's;
5. Macs Mustangs. Gewoon een gedegen team dat mogelijk wel / niet de play-offs zal halen;
6. De Harde Werkers. Gezien de leeftijden tijd voor een 'verbouwing';
7. REB BBC. Met een gemiddelde leeftijd van 36 een ervaren team, maar gaat last krijgen van drops;
8. Scrimpiefit. De zwakste selectie. Finished laatste tenzij er nog wat versterkingen worden aangetrokken.

Aan de rode zijde is er maar één favoriet : Aalsmeer Aardvaarks met twee centers die met z'n tweeën al meer salaris vragen als mijn hele selectie...

Succes allemaal!

From: Wickin

This Post:
00
296761.3 in reply to 296761.2
Date: 01/03/2019 07:27:05
Overall Posts Rated:
6868
Nog gefeliciteerd met de overwinnig, Rovali! Had van tevoren echt verwacht je te kunnen kloppen, maar na de vorm-update zakte de moed me toch een beetje in de schoenen. Maar één starter in uitstekende vorm en jij 3-4 (uit m'n hoofd). En dan baal je achteraf natuurlijk ook dat je niet tóch de GDP op inside heb gezet. Dat was waarschijnlijk net het benodigde verschil geweest.

Anyways, met een beetje geluk treffen we elkaar weer in de PO's. En morgenavond in de PL natuurlijk... Die wordt voor mij! ;-)