BuzzerBeater Forums

Nederland - I.1 > Coach van het Seizoen 19

Coach van het Seizoen 19

Set priority
Show messages by
From: Tesse
This Post:
00
218432.1
Date: 5/22/2012 4:51:16 PM
Cruesli
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
516516
Second Team:
The Milk
Mocht er geen bezwaar zijn dan wil ik van DBA Pro A seizoen 19 wel een overzicht maken wie dan beste verdediger, schutter, 6e man, rookie en meest sportief zou zijn geweest. Dit om dan een idee te geven. Dan kunnen we daarna bepalen of we het vaker en voor meer competities kunnen gaan doen. Ik wil niet iets doen wat niet toegestaan is. Dus als iemand mij daar anders op zou willen wijzen. Coach van het seizoen kan ik dan niet doen, want daar moet echt voor gestemd worden.


Leuk initiatief van Dr J. op het NL forum. Om de awards compleet te maken stel ik voor om een coach van het seizoen verkiezing te houden. Om het relatief anoniem te houden zullen de stemmen via de interne mail gaan. Volgens mij zijn het ook de coaching staffs van de teams die in de NBA mogen meestemmen over dit soort Awards (of is dat alleen Defensive Player, 6th man, etc.?).

De enige vraag die dan blijft is of het wordt verkozen door de DBA coaches....of dat alle NL coaches mee mogen stemmen. Ik neig naar iedereen.

Verder:

Iedereen mag mij tot aanstaande zondagavond 23:59 hun DBA coach van het seizoen 19 toemailen. (mag dus ook een gedegradeerde coach zijn ;))


Crunchy! If you eat fast enough
This Post:
00
218432.2 in reply to 218432.1
Date: 5/22/2012 5:32:26 PM
Overall Posts Rated:
506506
eigenlijk is er maar 1 gegadigde voor coach van het jaar, maar ik zal het je toch maar even in bb mail sturen.

This Post:
00
218432.3 in reply to 218432.2
Date: 5/23/2012 5:06:30 AM
Talentinho
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
472472
Second Team:
De Grote Spelers
Bedoel je daarmee de kampioen? Of de coach die het meest uit het minst heeft gehaald? In de NBA is het ook altijd een lastige verkiezing, er is namelijk altijd ruimte voor discussie.

This Post:
00
218432.4 in reply to 218432.3
Date: 5/23/2012 5:13:10 AM
Overall Posts Rated:
506506
Ik doelde op een promovendi die op een haar na het beste record in de DBA wist te krijgen, na in seizoen 16 nog gedegradeerd te zijn uit divisie 2 ;) Beide finalisten mogen een oeuvre prijs krijgen, die draaien al zo lang mee aan de top dat het niet meer opvallend is hehehe.

From: Tesse
This Post:
00
218432.6 in reply to 218432.5
Date: 5/29/2012 2:56:11 PM
Cruesli
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
516516
Second Team:
The Milk
Beste Coach van seizoen 19

De mensen die hebben gestemd zullen niet geheel verrast zijn. Meerdere stemmers gaven aan dat er voor hun maar 1 enkel goed antwoord kon zijn op deze vraag. Ze mag de bondscoach verkiezingen tot nu toe verliezen, maar deze verkiezing steekt ze er met kop en schouders bovenuit.

Monique

Met haar lange mannen wist zij binnen 1 seizoen door te stoten naar de semifinals van de DBA play-offs. Ook dit seizoen staat zij al weer bovenaan in haar conference en wie weet is het het begin van een kampioenschap.

Stemverdeling:
Monique: 5
Arsjitekt: 1



Gefeliciteerd Monique!

Crunchy! If you eat fast enough