BuzzerBeater Forums

Ajuda - Català > Entusiasme

Entusiasme

Set priority
Show messages by
From: Budi
This Post:
00
319504.1
Date: 06/15/2023 15:59:40
Overall Posts Rated:
2121
Iep!

Vosaltres com afronteu el tema del entusiasme quan voleu ser competitius en lliga?

Estic fent 1normal i 1relaxat normalment(quan ja estas fora de Copa) i no se si val la pena jugar quasi tot relaxat menys 2-3 partits normals per arribar al màxim d’entusiasme a final de lliga?

This Post:
11
319504.2 in reply to 319504.1
Date: 06/16/2023 04:10:28
Súria Lakers
IV.32
Overall Posts Rated:
30543054
Second Team:
Súria Lakers II
Jo jugo el 95-99% dels partits en relaxat si no m'oblido de fer l'alineació. És cert que últimament tant sols em dedico a entrenar i per tant, ser competitiu o no, és un problema que no em preocupa gens ni mica.

Si és cert, que l'entusiasme és molt important i gran part de l'èxit dels equips que disputen lligues molt competitives o la B3, és la gestió de l'entusiasme.

Pel que tinc entès a Espanya, a l'ACBB es juguen bastants partits en decisiu quan decideixen que cal guanyar-lo, ja que saben que els 2-3 següents els perdràn igualment. A divisions inferiors això no passa tant, ja que un decisiu et fa que aquells 2-3 següents partits et facin no pujar o no assolir la permanència. A ACBB es disputen tant pocs partits (és estrany la jornada on no hi ha 2-3 equips que llencen el seu enfrontament directament) que quan realment necessiten guanyar, gasten l'entusiasme sense problema.

Pel que fa al teu cas, no he analitzat la 1ª divisió de Micronacions, però si vols tenir opcions a guanyar-la i dominar, si que hauries de fer una gestió de l'entusiasme bo, estant sempre en núemros alts, preveient amb antel·lació, quin és el partit que en pots gastar una mica però arribant al Play Off amb 10-12...

PKT desde la Temporada 4



Para ver la imagen en mayor tamaño:
(https://i.postimg.cc/mDhxMLDX/e3700169252f336ab3c187ad4773...)