BuzzerBeater Forums

Suomi - II.4 > Kausi 54

Kausi 54

Set priority
Show messages by
From: Topi88
This Post:
11
311450.1
Date: 08/18/2021 11:50:17
NY Knickers
II.2
Overall Posts Rated:
7272
Ihan hyvin Bales pelasi tähdistöottelussa siihen nähden, että on par'aikaa loukkaantuneena 🤣

Mikäs siinä, jos arvo-ottelu kiinnostaa enemmän kuin BBM tai sarjapelit.

From: Wagner
This Post:
00
311450.2 in reply to 311450.1
Date: 08/20/2021 05:58:28
Wagner College
II.2
Overall Posts Rated:
4747
Samaan Buzzerbeaterin erikoisia-sarjaan voisi varmaan lisätä Esa Keron ja Erkki Lohelan kaksi kärpästä yhdellä iskulla-tyyppisen suorituksen viime keskiviikolta, kun herrat urakoivat samanaikaisesti (18.8. klo 16.30 alkaen) sekä sarjan All Stars-ottelussa Octobussy arenalla että BBM-ottelussa Eagles Arenalla.
Toinen erikoinen suunnitteluvalinta näin realistisuusvaikutelman näkökulmasta tulee myös heti kättelyssä mieleen: voit ostaa pelaajan vaikkapa Brasilian sarjasta, ja voit peluuttaa häntä jo parinkymmenen minuutin päästä alkavassa ottelussa... No joo, voisihan näitä jatkaa lähes loputtomiin, mutta nämä riittäkööt tällä haavaa omalta osalta.

From: Topi88

This Post:
00
311450.3 in reply to 311450.2
Date: 08/20/2021 06:45:13
NY Knickers
II.2
Overall Posts Rated:
7272
Juuri tuota samaan aikaan pelaamista mietin aikaisemmin, kun itsellä aika lähellä vastaava ja vielä usean pelaajan voimin.

Ehkä nämä bugit on koodillisesti sen verran vaikea korjata, ja vaikutus vähäinen, ettei siihen haluta ryhtyä. Pääasia, että merkityksellisissä peleissä ei voi loukkaantuneena pelata.

Tuo BBM taas on niin tuore kilpailu, että siihen vamasti tulee jatkossa jotain hienosäätöä niin, ettei olisi pelit samaan aikaan. Toisalta silläkään ei ole mitään väliä, joten voi olla ettei koskaan muutu.

Last edited by Topi88 at 08/20/2021 06:46:15

From: hellu
This Post:
00
311450.4 in reply to 311450.3
Date: 09/27/2021 06:15:32
ikä loput
III.6
Overall Posts Rated:
77
ai ai . draft hakuun löyty arvosana 5 potentiaali 5 kaveri. sormet risttin et sais itselle!!!

From: Topi88

This Post:
00
311450.5 in reply to 311450.4
Date: 09/27/2021 07:32:21
NY Knickers
II.2
Overall Posts Rated:
7272
Sepäs hyvä, jos moinen tulevaisuuden toivo draftissa on. Itse en panostanut yhtään pistettä, vaikka niitä olisi reilusti yli 100 käytettävissä. Joskus tulevaisuudessa taas.

From: panu93
This Post:
00
311450.6 in reply to 311450.5
Date: 09/28/2021 12:00:12
HBA Märsky
II.1
Overall Posts Rated:
3636
Täällä panu93, kuuleeko Sarjan Jäsenet?

Tässä on minun testamenttini, loppuni tälle sirkukselle:

Ennennäkemätön putoamiskarsinta on nyt ohi, ja olo on kuin olisi 30cm lekalla lyöty korvanjuureen. Olen todella uupunut tästä rypistyksestä, samaan aikaan todella kummissani miten ihmeessä minä hävisin Rebound Collegelle, anteeksi Wagnerille, tämän sarjan? Näiden kaikkien tunteiden lisäksi olen kuitenkin myös sanoinkuvaamattoman ylpeä jokaisesta pelaajastani, Vili-Valtteri Päkkilää lukuunottamatta (nuori ja flegmaattinen paska, pardon my French). He jättivät kaiken kentällä, myös omanarvon tuntonsa tämän sarjan myötä. Erityiskiitos tulevalle maailman parhaalle, Rafa Varolle (joka missasi Game 3 buzzerbeater -3p voittoheiton) sekä spaghetille eli Armando Niccolinille. Zack Kuykendallia en kiitä, hänet hankittiin 1.5 miljoonalla estämään tämä putoamisfarssi - nyt budjetti paukkuu & on aivan varma että hän lähtee lauluun heti kun mahdollista. Kiitos myös Puffers&Pelicans ja Coach H, antamistasi henkisistä sekä taktisista vinkeistä näinä riipivän tiukkoina aikoina. Olen väsynyt...

Ensimmäiset kahdeksan viikkoa Kaudella 54 olin "lomalla". Pelaajat hoitivat manageroinnin, ja se näkyi alkuvuoden tuloksissa, peli-innossa sekä ei-optimaalisessa treenaamisessa. Jälkeenpäin tuo 8 viikon ränni Pohjois-Italiassa v*tuttaa yli kaiken, mutta löysimpähän uuden vaimon reissulta (ilmoitti jättävänsä sekunteja sarja-putoamisen jälkeen ja lähtevänsä takaisin Spaghetin luo). Joka tapauksessa, häpeän poissaoloani ja tiedostan sen olevan syy sekä joukkueen tulevaan, että omaan henkilökohtaiseen konkurssiin. Vit*u mä häpeän... Pahoittelut yhteistyökumppani ja kaikki pelaajat + henkilökunta; en vain voinut kuvitellakkaan että saisin PK:ssa vastaan sarjan ylivoimaisen rebound-joukkueen, rehellisesti sanoen rukoilin ikä_loppuja minua vastaan. Heidän onni, että selviytyivät niukimmalla mahdollisesti tavalla poissa tieltäni putoamiskarsinnoissa.

Loppukaneettina ihmettelen ennen kaikkea sitä, miten niin paljon parempi joukkue voi pudota alas vain levypallopelaamisen johdosta. Olen hämmentynyt plus edelleen todella surullinen... En tiedä palaako panu93 enää vahvempana, sillä epäilen että kyseinen herra palaa enää ollenkaan. Oletko nyt Wagner ylpeä itsestäsi - taisitpas suutuspäissäsi lopettaa Legendan uran?

Erittäin epätoivoisena sekä nykyisin sinkkuna jatkoja toivottaen,
panu93

Last edited by panu93 at 09/28/2021 12:08:42