BuzzerBeater Forums

BB Suomi > Laittakaa myyntiin pelaajat

Laittakaa myyntiin pelaajat (thread closed)

Set priority
Show messages by
From: egs

To: ietu
This Post:
00
307617.2 in reply to 307617.1
Date: 12/22/2020 12:30:03
Overall Posts Rated:
209209
Allekirjoitan.
Kuitenkin kommentoin sen verta, että treenaamista on itsekin yritetty monena kautena. Joskus onnistuu paremmin. Korkeammilla sarjatasoilla kahden nuoren treenattavan ja yhden paikan treenaaminen on hankalaa, varsinkin jos haluaa sarjassa/cupissa edes jotenkin pärjätä. On käynyt niin, että treenin varjolla on pelattuja joskus minuutit on muuten vaan mennyt epäonnekkaasti.

Viimeisimmän kauden treeni sujui, oli vain yksi pelaaja. Katsotaan, miten sujuu tällä kaudella kahden kanssa, joskus on tullut ongelmia.

From: ietu

To: egs
This Post:
00
307617.3 in reply to 307617.2
Date: 12/22/2020 13:54:37
BcEsa
III.3
Overall Posts Rated:
371371
Second Team:
BcEsa II
Mestiksessä treenattavan pitää olla varmaankin +120tsp (takuri), että ei tule niin paljoa hävittyä. Itse juuri viime kaudella olin mestiksessä ja 20v treenike oli alottavana pelaajana suurimmassa osassa peleistä, hän oli liian nuori siihen. Mutta nyt kakkosessa, 21 vuotiaana varmasti pärjää ihan hyvin muita vastaan. Sitten toinen, vuoden vanhempi pelaaja pelaa muut minuutit ja tämän kauden draftille cupista minuutit.

Mutta pointti onkin se, että jos saa tuollaisen MVP--> potentiaalin pelaajan, niin sellaista pelaajaa ei pitäisi jättää jämäminuuteille ja toivoa, että tulisi täysi treeni. Jos ei ole mahdollisuutta siihen täysipäiväiseen treeniin, niin tällöin myykää se pelaaja, että se ei ole samoissa TSP lukemissa 23 vuotiaana 21v kanssa.

Tosin itse olen sen verran treeniorientoitunut manageri, että mieluummin näen nostoja kuin laskuja pelaajien taidoissa harjoituspäivityksessä.