BuzzerBeater Forums

BB Danmark > Landsholdet sæson 60

Landsholdet sæson 60

Set priority
Show messages by
From: funzip
This Post:
55
318386.1
Date: 03/11/2023 13:23:20
Overall Posts Rated:
754754
Hej,

Først vil jeg lige beklage stilheden omkring landsholdet her på forummet. Det er ikke fordi holdet står stille, tværtimod, vi har nok det stærkeste hold nogensinde, den virkelige verden farer også bare afsted. Men det vil jeg prøve at råde bod på.

Vi er startet sæsonen langt over forventet med 3 sejre og 0 nederlag indtil videre, og et resterende program for grundspillet der giver mulighed for videre avancement. Specielt vores 122-111 sejr på udebane over Uruguay var noget af en overraskelse og en der giver håber for resten af sæsonen. Mandag har vi dog en svær udekamp mod Bosnien, hvor vi nok skal tanke lidt holdånd. En kamp der ikke er blevet nemmere af at en af holdets store profiler i denne sæson, rookie big man Torkild Holst er blevet skadet og er ude i 14 dage. Holst er ellers startet sin landsholds karriere forrygende og er både topscorer og top rebounder for landsholdet i denne sæson indtil videre. Samtidig har vores bedste spiller Kent Svejstrup på intet tidspunkt i denne sæson været i kampform. Hvilket kun gør vores start endnu mere imponerende.
Jeg har i dag udtaget Mogens Baunsbøl fra Ledet (48331107). En spiller der stadig får max træning og i går fik sit pop nummer 130. Det er samtidig Ledets 6. danske landsholdsspiller hvilket må siges at være ret stærkt! Der må være et hold hvor merchandise indkomsten er helt i top. Dejligt at se at alle spillerne er i god form.

Vi har generelt en trup hvor alle spillere stadig modtager max træning, og der er mange unge talenter på vej, så fremtiden ser lys ud. Har man spørgsmål til træning eller andet BB så er det bare at spørge løs