BuzzerBeater Forums

BB Danmark > Landsholdet sæson 58

Landsholdet sæson 58

Set priority
Show messages by
From: funzip
This Post:
44
315915.1
Date: 08/02/2022 04:08:41
Overall Posts Rated:
754754
Så er sæson 58 skudt i gang for mit eget holds vedkommende ikke den bedste start, da jeg bliver ramt af en 2 ugers skade nærmest inden vi er i gang, og samtidig vågner op til en 160000$ ugentlig lønstigning, men det er jo BB når det er bedst til gengæld har jeg tre gode NT trainees på mit utopia hold, så nu prøver jeg lidt at køre med det, og vi er lige rykket op i div.III.

For landsholdet starter sæsonen på mandag, hvor vi ligger ud med to seedningskampe. Men mere om det senere, for lige nu gælder det om at få scoutet en masse spillere og samle så meget info som muligt inden holdet skal udtages. Vi er allerede ramt af en 2 ugers skade på en af vores vigtigste spillere i Daniel Agger. Han og min egen Svejstrup, kører en hård konkurrence om at have DKs højeste total skill points ( TSP ). Svejstrup er lige kommet foran med nu 152 TSP mod Aggers 151, men det er spillere der stadig får fuld træning, så det ændrer sig hele tiden:)

Har man spørgsmål til træning, spiller opbygning eller bare BB generelt så spørg endelig!!

mvh

Funzip

From: funzip

This Post:
33
315915.2 in reply to 315915.1
Date: 08/05/2022 17:36:20
Overall Posts Rated:
754754
Håber i alle havde en god træningsfredag;) kan afsløre at min 30 årige Kent Svejstrup, nu er steget de sidste tre uger i træk og er oppe på 153 TSP;)

Så hold nu fast in den træning;) post gerne her. jeg står gerne til rådighed med sparring, om træning og BB generelt. ingen hemmeligheder her;)


From: funzip

This Post:
44
315915.3 in reply to 315915.2
Date: 08/10/2022 12:49:38
Overall Posts Rated:
754754
Mandag startede sæsonen for landsholdet:) vi ligger ud med to seedningskampe som nemt kan afgøre vores chancer for at gå videre i turneringen senere hen. Første kamp var en must win mod Bahamas (66025). Vi snuppede en sikker 115-89 sejr på udebane. Ikke meget at sige til den kamp, andet end at vi fik sparet til lidt holdånd sammen, som forhåbentlig kan hjælpe os senere hen. På mandag venter en anderledes svær kamp, mod et rigtig stærkt Cypern hold. Men vores inside offense ser stærkt ud, så vi spiller vores chance.

Lad mig endelig høre hvordan det går med jeres træning, om vi har talenter derude der rykker


From: funzip

This Post:
33
315915.4 in reply to 315915.3
Date: 08/27/2022 04:26:58
Overall Posts Rated:
754754
Hold nu op en start på sæsonen landsholdet har haft lagde ud med skader til bærende kræfter, og vi er stadig ramt. Men alligevel har vi formået at hente 3 sejre i de tre første kampe, hvilket nu betyder at vil ligger godt til, i forhold til at gå videre til slutspillet.

De sidste to sejre i mod henholdsvis Cypern (66062) og Kroatien (66120), har været rigtig spændende kampe der er blevet vundet på taktikken, brugen af holdånd og med nye spillere der er trådt til i fremtrædende roller. Vi har lavet et par gode overraskelser her. Men det betyder også at holdånden er i bund, og de næste tre kampe ligner nogen vi ikke skal forvente at få noget ud af, men have fokus på at få bygget holdånden op, så vi kan forsøge at snuppe de sidste to grundspilskampe, der burde gøre at vi kan gå videre til slutspillet.

Det er dejligt at se at der bliver trænet på livet løs på landsholdsspillerne, forsæt endelig det gode arbejde. Vi er begyndt at have rigtig god passing over hele linjen, tror vores dårligste landsholdspiller i passing er 10. Husk det på big men er en gratis skill, og det betyder alverden i forhold til flow. Samtidig har vi mange spillere der nu er oppe på 20+ i straffekast, hvilket man også kan se på vores kampe.

god weekend