BuzzerBeater Forums

Türkiye - II.2 > 41.Sezon

41.Sezon

Set priority
Show messages by
This Post:
00
291250.4 in reply to 291250.1
Date: 01/03/2018 03:20:01
Overall Posts Rated:
6565
Sevgili hocam dönüp dolaşıp yine gelmişsin, hoş geldin. Buradan başka bir yer de seni kabul etmezdi zaten :)
Bizimle TBL tecrubelerini paylaşırsın artık sezon içerisinde... :)

This Post:
00
291250.5 in reply to 291250.4
Date: 01/03/2018 03:20:39
Overall Posts Rated:
6565
Yeni gelen tüm arkadaşlara hoşgeldin der, güzel bir sezon olmasını dilerim.

This Post:
00
291250.6 in reply to 291250.4
Date: 01/03/2018 05:52:24
izmit simit
II.1
Overall Posts Rated:
117117
Eyvallah hoş bulduk, adeta bir kabustan uyanır gibiyim. Zor bir lig demek yetersiz bir ifade oluyor. Zor olan TBL'ye çıkmak değil asıl zor olan TBL'de kalıcı olmak. O yüzden çıkmak için acele etmemek gerek. Çok sağlam bir kadro ile çıkmak lazım.

This Post:
00
291250.7 in reply to 291250.6
Date: 01/03/2018 06:14:36
Overall Posts Rated:
1515
Hocam cok haklısın, yakın arkadaşım da geçen sezon senle birlikte cıktı. Ondan gözlediklerimle birlikte 2.ligde de kalmamaya karar verdim :) cok vurmazsanız bu sezon ince ince düşmeyi planlıyorum. Herkese güzel sezonlar :)

This Post:
00
291250.8 in reply to 291250.6
Date: 01/03/2018 06:36:33
Overall Posts Rated:
6565
Neyse bi görüp gelmiş oldun :)
TBL kadrosunu ve TBL de kalıcı olmak için gerekli bütçeyi 2.ligden hazırlamak şart. Bu da şu aşamada zor gibi duruyor. Yapabileceğimiz en iyi şey gidip gelmek sanırım.

This Post:
00
291250.9 in reply to 291250.8
Date: 01/03/2018 09:03:03
izmit simit
II.1
Overall Posts Rated:
117117
En azından kariyerinize TBL yazdırmış olursunuz ama kaplumbağa gibi yavaş ama emin adımlar ile ilerlemek tavşan gibi sağa sola zıplamaktan daha evladır.

From: enesbjk
This Post:
00
291250.10 in reply to 291250.9
Date: 01/03/2018 13:10:42
Enes J.K
II.3
Overall Posts Rated:
1717
Merhaba arkadaşlar, ben de 3. Ligden yükselenlerdenim. 1 kere daha 2. Lig deneyimim olmuştu ve o sene tekrar düşmüştüm. Bu sene kalabilecek miyim artik bilmem ama benim için bu oyunda basari önemli değil, önemli olan oyuncularını geliştirip milli takımlara kazandırmaya çalışmak oldu hep. Tabi su anlık sadece u21e çalışıyorum.

From: Yigit
This Post:
00
291250.11 in reply to 291250.10
Date: 01/03/2018 15:34:30
Black Eagles BC
III.11
Overall Posts Rated:
44
Herkese selamlar, bende ilk seferde para biriktirmeden 2.ligden dustukten sonra simdi biraz daha birikimle geldim umarim bu sefer daha farkli olur :) herkese basarilar cok fazla sakatlik yasanmayan bi sezon olur umarim

This Post:
00
291250.12 in reply to 291250.11
Date: 01/03/2018 16:04:29
Zultanit
IV.2
Overall Posts Rated:
6666
hocam selamlar hatırlarsanız 3.ligde aynı konferanstaydık. gerçi o zaman hiç foruma yazmamıştınız. :) genç ve potansiyelli bir kadronuz var. sayfanızda ezeli rakip olarak da sistem beni seçmiş gözüküyor. ben yine öncelik olarak gençlerin antrenmanlarını elimden geldiğince vermeye çalışıcam. geçen sezon şansımında yardımıyla hem playoff yapıp hem de antrenmanları aksatmamıştım. bakalım bu sezon nasıl geçicek. başarılar dilerim.

This Post:
00
291250.13 in reply to 291250.11
Date: 01/04/2018 02:02:18
Overall Posts Rated:
99
herkese tekrar selam,
hep tanıdık takımlar var.
eğlenceli bir sezon dilerim cümleten.
2. ve 3. lig asansör takım olduk.

geçen sefer 2. ligdeyken harika bir bütçem vardı ve çarçur edip yanlış harcamalarla tüketmiştim hepsini.
bu sezon ise para da yok.
çok duramam buralarda....

This Post:
11
291250.14 in reply to 291250.12
Date: 01/04/2018 04:56:01
Black Eagles BC
III.11
Overall Posts Rated:
44
Aynen hocam hatirliyorum biraz yogundum o zamanlar sadece antreman alsinlar diye kadro ayarlayip cikiyodum simdi biraz daha rahatim :) tesekkurler bayadir ugrasiyorum antremanlarla meyvelerini alirim umarim yavastan :) tekrar basarilar dilerim

Advertisement