BuzzerBeater Forums

Sverige - II.2 > Ny i spelet

Ny i spelet

Set priority
Show messages by
This Post:
00
271459.1
Date: 07/14/2015 05:49:44
Overall Posts Rated:
11
Hej
Rätt så lugnt här på forumet, ny här med laget Koh Travaxx. Ligger sist i serien så jag antar att det är en lägre serie nästa säsong som gäller.
Spelarna i laget var ju inga världsstjärnor direkt så resterande matcher blir väl bra för er som skall möta mig att samla plusstatistik, känns som om laget ligger mil efter er andra. Antar att detta spelet tar tid att etablera sig i.
Match ikväll mot Stockcity Bulls, vi skall i alla fall kämpa.

This Post:
00
271459.2 in reply to 271459.1
Date: 07/14/2015 14:10:15
Jokehim Maniacs
SBBL
Overall Posts Rated:
188188
Second Team:
Jokehim Maniacs II
Välkommen! Om du vill ha tips och hjälp så skicka gärna frågor i Sverigeforumet där det finns många som gärna hjälper till att ge tips. Får även skicka frågor till mig personligen om du så vill.

Och det är som du skriver alldeles för tufft att komma in i division II med nystartat lag och det tar ett antal säsonger innan man är riktigt slagkraftig. Ett tips är att lägga resurserna på att hitta lämpliga spelare att träna i kombination med att bygga ut arenan. Att köpa ihop ett lag för att kortsiktigt bli slagkraftigt är knappast någon lösning i längden. Träningsråden som finns i Sverigeforumet funkar fortfarande helt ok även om det är länge sedan jag skrev dom: (78351.1).

Hoppas du gillar spelet. Bara trevligt med fler aktiva managers!

From: Rosen

This Post:
00
271459.3 in reply to 271459.2
Date: 07/14/2015 15:38:24
Overall Posts Rated:
7373
Missa inte draften! Ändra till 40k per vecka direlt så hinner du scouta några spelare iaf. Men som Jokehim säger.. Titta i Sverigeforumet.. Varit lite nybörjarfrågor där nyligen