Met nog 4 games te gaan, lijken de kaarten inmiddels geschud voor beide kanten voor de playoffs.
Hier en daar wellicht nog een verschuiving van positie, de spanning zit naar mijn inziens met name aan de onderzijde van de rode kant, wie blijft erin (naar mijn idee zal alleen de nr. 8 aan de rode kant degraderen, de rest van de rode kant wint vermoedelijk de beslissingswedstrijden) en wie gaat eruit (er vanuit gaande dat de selecties blijven zoals ze nu zijn).
Kavala Den Haag die na de bekerwinst wellicht ook een gooi gaat doen naar het kampioenschap dit jaar gezien de recente transfer activiteit aldaar en dan ook nog de goede mogelijkheid tot het overnemen van de eerste plek aan de blauwe kant (en dus thuisvoordeel tot aan de final). South Dragons behoudt denk ik het thuisvoordeel over de gehele playoffs, zoals al een paar games terug gezegd werd door 3point king, ik verwacht niet dat zij nog 2 games zullen verliezen, al moeten ze wel nog tegen de huidige nummers 2 t/m 5 van de rode kant.
En hierbij wil ik dan ook gelijk maar even mijn bewondering uitten aan Cowstreet van South Dragons, dat met minimale resources (salaris) toch het maximale weet te presteren, zelfs het beste record van de gehele competitie aan de sterkere rode kant, dat kan je in principe alleen maar toeschrijven aan de (keuzes en strategie van de) manager naar mijn inziens, zeer knap werk geleverd!
Het was weer een leuk seizoen om te volgen, al met al tevreden met mijn eigen prestaties, en hopelijk volgen er nog wat verrassingen in de playoffs.