Vel, med mine seks år i England (Birmingham og Halifax, en liten skitby midt mellom Leeds og Manchester om man tar toget) har jeg litt annet syn enn du. Mange av lokaloppgjørene har mistet mye (ikke ALL) av sjarmen. Det er gjerne klubber som ikke vinner noe (eller svært sjelden) som bryr seg mest om lokaloppgjørene. Jeg har vært på ganske mange og det som gjorde mest inntrykk var Wolverhampton - West Bromwich. Ulempen for Man C er at de fleste Man u supportere er ikke fra Manchester slik at de er ikke oppvokst med motforholdet mellom de to klubbene og da blir det aldri det samme som når det går i arv innen familien. Og for å bruke mine tidligere eksempler er Man U en langt viktigere kamp både for de fleste Man U og Liverpool supportere enn kampene mot City og Everton..
Jeg vet godt at jeg tramper på noens følelser her, men dette skrives det også om i flere fotballblader og aviser. Uansett give it up for Exeter City FC som har vunnet back to back promotions fra Blue Square premier til League One. Snart møter vi Man U i serien ikke bare i FA cupen. (hvor vi forøvrig klarte å overdøve Man u fansen på Old Trafford ved å holde United til 0-0) Vi sto og sang "shall we sing a song for you" etter 70 minutter fordi det var tyst....
Sometimes I think, sometimes I don't