BuzzerBeater Forums

BB Andorra > [AND] Fil oficial

[AND] Fil oficial

Set priority
Show messages by
This Post:
11
317003.52 in reply to 317003.51
Date: 6/30/2024 5:39:02 PM
Iluro Sport
IV.39
Overall Posts Rated:
114114
Second Team:
Iluro Scout
Estimats usuaris andorrans, per sort o per desgràcia per a vosaltres i tots els que seguiu la selecció nacional d'Andorra, torno a agafar les regnes de la selecció.

A l'anterior seleccionador sembla que l'han inhabilitat per ser seleccionador i per ser mànager del seu equip a Estònia i del seu equip a Utopía a BB. No sé si calen més explicacions. Tot tenia un sentit des d'Estònia...

Hereto una plantilla andorrana basada en la de la temporada pasada (per sort) i amb dues novetats que ja teníem en compte.
El calendari és bastant complicat en aquestes primeres jornades.

Molta sort i salut a tots!

This Post:
11
317003.53 in reply to 317003.52
Date: 11/28/2024 4:26:54 PM
Iluro Sport
IV.39
Overall Posts Rated:
114114
Second Team:
Iluro Scout
Hola a tots,

Us vull comunicar que la temporada que ve no em presentaré com a seleccionador nacional d'Andorra. Considero que la meva etapa com a seleccionador ja ha acabat i deixaré pas a algun mànager andorrà que tingui ganes de portar la selecció i així ja s'ho pot anar pensant.

A partir de la temporada següent continuaré amb la formació de jugadors andorrans per la u21 i per l'absoluta, com he estat fent totes aquestes temporades.

Per últim, gràcies a tots aquells mànagers que m'han estat donant el seu suport tot aquest temps.

From: Sergi
This Post:
11
317003.55 in reply to 317003.54
Date: 7/28/2025 6:25:16 PM
Sertor
III.13
Overall Posts Rated:
136136
Second Team:
Sertor II
Hola a tothom!

Com a nou seleccionador d'Andorra, intentaré revifar aquest fil i convido a tothom que formi part de la comunitat andorrana a participar-hi.

Primer de tot, comentar que la meva intenció és la de poder treballar amb la selecció andorrana a llarg termini. Intentaré contactar amb tots els mànagers amb jugadors futuribles per la selecció, però serà una tasca llarga. Així que si algú vol ser proactiu ho agrairé molt.

Ara mateix, el nivell es el que es i depenem molt de les formes dels nostres jugadors. Si algú amb jugadors seleccionables està llegint això i té ganes de posar el seu granet de sorra per ajudar a la selecció, només ha de mantenir el jugador en qüestió en bona forma i, si pot ser, entrenar.

Bé, després d'aquesta breu introducció, m'agradaria resumir una mica el que han estat els dos primers partits de la temporada.

Suècia: Crec que vam encertar el plantejament i vam estar molt a prop de la victoria. Si les formes haguessin acompanyat una mica més el resultat sería diferent. Una segona predicció o jugar amb més actitud també hauria ajudat, però la primera opció era massa arriscada i la segona comprometia els següents partits.

Regne espanyol: Aquí el normal hauria estat llençar el partit, acumular entusiasme i aprofitar per fer proves, ja que a priori es tracta d'una selecció molt més potent que la nostra. Però el fet és que el seu seleccionador va reconèixer al fòrum espanyol l'actitut emprada en l'anterior partit. Això ens va fer veure que partíem amb avantatge en l'entusiasme. També sabíem que, veient-se superiors, no arriscaríem amb prediccions i que jugarien relaxats. Per tant, amb un mot i una predicció encertada ens veiem amb alguna opció. Finalment, tot i encertar de nou el plantejament, no vam tenir opció. S'ha de dir però, que sense la lesió d'en Marull i amb millors formes hauríem estat molt a prop de la victòria.

Ara toca pensar en Malta. Partit que s'ha de guanyar si o si.

Gràcies per llegir-me i salut!

Sergi

Last edited by Sergi at 7/28/2025 6:50:15 PM

This Post:
00
317003.56 in reply to 317003.55
Date: 7/29/2025 5:19:10 AM
CD Numancia
ACBB
Overall Posts Rated:
321321
Hola a tothom!

Com a nou seleccionador d'Andorra, intentaré revifar aquest fil i convido a tothom que formi part de la comunitat andorrana a participar-hi.

Primer de tot, comentar que la meva intenció és la de poder treballar amb la selecció andorrana a llarg termini. Intentaré contactar amb tots els mànagers amb jugadors futuribles per la selecció, però serà una tasca llarga. Així que si algú vol ser proactiu ho agrairé molt.

Ara mateix, el nivell es el que es i depenem molt de les formes dels nostres jugadors. Si algú amb jugadors seleccionables està llegint això i té ganes de posar el seu granet de sorra per ajudar a la selecció, només ha de mantenir el jugador en qüestió en bona forma i, si pot ser, entrenar.

Bé, després d'aquesta breu introducció, m'agradaria resumir una mica el que han estat els dos primers partits de la temporada.

Suècia: Crec que vam encertar el plantejament i vam estar molt a prop de la victoria. Si les formes haguessin acompanyat una mica més el resultat sería diferent. Una segona predicció o jugar amb més actitud també hauria ajudat, però la primera opció era massa arriscada i la segona comprometia els següents partits.

Regne espanyol: Aquí el normal hauria estat llençar el partit, acumular entusiasme i aprofitar per fer proves, ja que a priori es tracta d'una selecció molt més potent que la nostra. Però el fet és que el seu seleccionador va reconèixer al fòrum espanyol l'actitut emprada en l'anterior partit. Això ens va fer veure que partíem amb avantatge en l'entusiasme. També sabíem que, veient-se superiors, no arriscaríem amb prediccions i que jugarien relaxats. Per tant, amb un mot i una predicció encertada ens veiem amb alguna opció. Finalment, tot i encertar de nou el plantejament, no vam tenir opció. S'ha de dir però, que sense la lesió d'en Marull i amb millors formes hauríem estat molt a prop de la victòria.

Ara toca pensar en Malta. Partit que s'ha de guanyar si o si.

Gràcies per llegir-me i salut!

Sergi

Això és opinió o informació? O sigui em sembla a mí que és una opinió teva en base a un comentari que has llegit, per+o sincerament no sé si es veritat o mentida, a mí m'extranyaria molt que una persona amb l¡experiència del seleccionador espanyol digui a tothom l¡actitud emprada a un partit.

This Post:
00
317003.57 in reply to 317003.56
Date: 7/29/2025 6:18:57 AM
Sertor
III.13
Overall Posts Rated:
136136
Second Team:
Sertor II
Hola Carlos!

Estic d'acord amb tu. Un seleccionador no hauria de donar certes informacions, però així va ser i per això vaig prendre la decisió que vaig prendre. Crec que valia la pena intentar-ho.

Paraules del seleccionador espanyol al fil de la NT:

Las decisiones han sido tomadas en función de las formas de los jugadores y el recorrido de cara a futuro. Han entrado los 4 mejores interiores que hay hoy en la Ñ y que forman una zona súper potente. Pero que queda en agua de borrajas cuando hay un mot con entu 5. Totalmente lícite y chapó por los portugueses. Ahora a remar.

Y ese mot era nuestro miedo para el planteamiento de hoy como hicieron vs Italia de la t65 y que dejó a los italianos fuera a las primeras de cambio en el europeo.

Dir que Portugal va fer Mot és equivalent a dir que ells anaven normal.

Salut!

This Post:
00
317003.58 in reply to 317003.57
Date: 7/29/2025 6:44:57 AM
CD Numancia
ACBB
Overall Posts Rated:
321321

Dir que Portugal va fer Mot és equivalent a dir que ells anaven normal.

No, no, si això ja ho vaig llegir i estar clar, el que em refereixo es que ningú pot demostrar (a menys que tinguis fonts fiables) que realment el que va dir és veritat, jo quan ho vaig llegir ho vaig posar en dubte.

Sort en aquesta nova etapa! Amb treball i treballant la base es poden fer moltes coses en el futur!
A mi no em van contactar preguntant pel Puig mai, i quan li vaig enviar un bbmail a l'antic seleccionador preguntant-li si tant dolent era, el va convocar i desde aquell moment és va convertir en fixe xd.
La temporada passada ja no va entrenar el que devia, i aquesta temporada crec que entrenarà menys encara, però intentaré ca veure si pot agafar un parell de pops a habilitats internes, que han d'estar gairebé a tocar.

This Post:
00
317003.59 in reply to 317003.58
Date: 7/29/2025 7:02:54 AM
Sertor
III.13
Overall Posts Rated:
136136
Second Team:
Sertor II
Doncs la veritat és que m'ho vaig voler creure
El vaig veure molt presionat per la derrota i em va semblar molt creïble. De tota manera també vaig veure moltes opcions d'encertar una predicció i vaig voler arriscar. Sempre hi haurà qui digui que l'única motivació era guanyar a Espanya, però crec que guanyar a qualsevol selecció de primer nivell sería un èxit per Andorra.
Sobre el Puig, serà fixe sense cap mena de dubte i si arriba alguna pujada més sería fantàstic.