Goh,is  voor mij het  seizoen  ten  einde ,en  totaal  geen  rekening gehouden  met  het  klasseforum,aangezien je daar  normaal  gesproken een  kanon  kan  afschieten.En  5 minuten  geleden zie  ik  toevallig  staan  "' 50 ongelezen  berichten''
over Seizoen  25:)
Het  kan  verkeren,maar  goed ik  ben  nog  steeds een   DBA ér voor  ruim  1 week,dus   het is  nog  niet te  laat.
Ik   heb  de  berichten  ff  snel  wat  doorgenomen,en  Patrick  heeft  het prima ingeschat  dat ik  een  heel lastig  seizoen  zou krijgen,en ik  wist  dat uiteraard  zelf ook,je  hoeft  tenslotte  alleen maar   naar  de  selecties  van  andere  te kijken ,en  dan is  het verschil  veel  te  groot om ook te  denken   aan handhaving.
Ik  had  niet  eens  de intentie om maar  te  proberen om  er iets  van  te  maken,omdat  ik  simpelweg  niet  de  financiele  mogelijkheden  heb  gehad om   mijn  team  te  versterken.Hoewel ik   voor  mijn  gevoel in  het  begin van  het  seizoen 2  goeie  spelers  heb  gekocht  Ad  Ekker en Kornelis  Heller voor  een  totaal   van $  2 miljoen ,maar  dat   was  bij  lange  na  niet  voldoende.Het  vorige  seizoen  in  2 had ik   me dusdanig versterkt om   een kans te hebben op promotie naar  de  DBA,dat ik op  dat  moment nog  25k winst  kon  maken  per  week,en uiteraard  een bijna lege  bankrekening:)   .Die   1 miljoen  promotie bonus was  voor  mij  niet  genoeg om  een   selectie   bij  elkaar  te  krijgen,die  maar  een  beetje  kon  meedoen.Vandaar   dat ik   de  keuze  had  gemaakt ,om  dit  seizoen mijn  bankrekening  te  spekken,en mijn  training op  20 jarige Wietse  Holst af  te  stemmen,in  de  hoop een  U21  speler  af te  leveren  volgend  seizoen.
Maar ik  beloof  hierbij plechtig ,mocht  ik  weer  terugkomen  in  de  DBA dat   ik een  stuk  actiever  zal  gaan  zijn in  het  klasse  forum:)
Tot  slot wil ik iedereen  veel  suc6  toewensen in  de  play-offs,en  natuurlijk  ook de managers die   gaan  knokken   voor lijfsbehoud!
Last edited by primoss at 12/10/2013 7:19:01 AM