Waar doel je dan op? Ik heb de game niet gekeken omdat ik zelf een wedstrijd had, maar zie wel dat ik 3 steals achter elkaar had binnen iets meer dan een minuut, maar Stratos had een hookshot en een jumper?
Met nog 1.16 te gaan, 7 punten voor, dacht ik dat het na 2 games al gedaan was. Totdat Memos en de game-engine losgingen!
--------------------------------------------------
4
1:16 98 — 91 S. Staevski (T)
onderschept een pass.
1 seconde later:
4
1:15 98 — 93 E. Ash (T) vindt S. Memos (T) in de vrije ruimte.
S. Memos (T) draait weg en doet een schotpoging.
Raak!-----------------------------------------------------
-----------------------------------------------------
4
1:07 98 — 93
Pass onderschept door S. Staevski (T).
1 seconde later:
4
1:06 98 — 95
S. Memos (T) probeert een hook shot, zorgvuldig gedekt door A. Holguín (U).
Raak!-----------------------------------------------------
-----------------------------------------------------
4
0:28 98 — 95
Bal gestolen door S. Nökel (T).
1 seconde later!!!
4
0:27 98 — 98 S. Nökel (T) gooit van enorme afstand na een goede pass van E. Ash (T).
Raak!
------------------------------------------------------
------------------------------------------------------
4
0:01 98 — 100 F. Ellinaras (T) geeft een fantastische pass naar S. Memos (T).
S. Memos (T) met een poging vanaf de elbow.
Raak!Ik snap trouwens ook niet hoe je het klaar hebt gespeeld met een 33k SF van 35 jaar, een 50k SG en een 24jarige Center trainee op PG.
Zodra ik de Project NT-3-2 federatie opricht, zal ik hier uitgebreid info over geven. Wellicht wel eerder al.
Over de 3de game; die heeft nu toch financieel gezien geen toegevoegde waarde meer omdat beide teams 200k krijgen?
"Because the league finals tie-breaker match revenue goes to charity, both the league champion and runner up receive a fixed amount award after the finals. The amounts are determined for each division level specifically. The runner up is awarded exactly half the specified amount."
Bij mij werd er toch nog 400k bijgeschreven en een extra match is altijd leuk (achteraf) ;)
Last edited by Maupster at 10/22/2018 8:38:46 AM