BuzzerBeater Forums

BB Israel > בחירות לנבחרת - נאומים

בחירות לנבחרת - נאומים (thread closed)

Set priority
Show messages by
This Post:
11
208862.2 in reply to 208862.1
Date: 02/07/2012 11:38:54
Ramat-Ilan Pilots
Ligat Ha'al
Overall Posts Rated:
408408
Second Team:
The Flutzer Fleatzers
שלום חברי קהילת באזרביטר ישראל
קוראים לי ארבל והחלטתי לרוץ לתפקיד מאמן הנבחרת הבוגרת של ישראל.
לפני שאציג את עצמי ארצה להודות לניר, מאמן הנבחרת היוצא, שעשה עבודת קודש, השקיע מזמנו ומיכולותיו ולמרות שהנבחרת לא הגיע להישגים בטורנירים בשתי העונות האחרונות, מצבה טוב מאוד בעיקר בגלל ההשקעה שהוא נתן וראוי לציין גם את קודמיו - ערן וקני. 
בכלל מאמני הנבחרות (הבוגרת והצעירה) עושים עבודה מבורכת ומשקיעים המון ולכן עד עכשיו לא רצתי לאימון אחת הנבחרות כיוון שעד עכשיו לא הייתי בטוח שאני מוכן לזה ושאני המאמן הנכון והמתאים ביותר. כרגע אני סבור שאני בהחלט מוכן. מבחינת רצון ומבחינת יכולת וניסיון

היסטוריה וניסיון
אני משחק בבאזרביטר מאז עונה 3 עם אותה קבוצה - טייסי רמת אילן. לאחר שתי עונות בליגה ארבע, בלי לדעת בדיוק מה אני עושה, עליתי לליגה 3 מהמקום השני. בליגה שלוש עברתי את ההשתפשפות הכי רצינית שעברתי במשחק. במשך שש עונות הייתי בליגה 3 אחת הטובות שנראו במשחק. מאותה ליגה יצאו מאמני נבחרת בוגרת כמו ניר וערן (נירמן וקינג בבר) ומאמן נבחרת צעירה בשם עומר. בנוסף עלה מאותה ליגה עידו, מאמן מעולה וסקאוט של הנבחרת הצעירה אם אני לא טועה. באותן עונות עשיתי את כל הטעויות האפשריות ולמדתי מהן המון ועקב כך ההתמקמות שלי בליגה 2 הייתה קלה. בארבע העונות הראשונות בליגה  השנייה ניסיתי לשמור על הראש מעל המים ואימנתי שחקנים צעירים כאשר בארבע העונות האחרונות הגעתי פעמיים לגמרים האזוריים ופעמיים לגמר הפלייאוף הכללי וזאת בזמן שהעמדתי שני שחקנים ישראלים לנבחרת הצעירה, כאשר אחד מהם עוד יכול להיכנס לנבחרת הבוגרת אם ירצה הפוטנציאל. בעונה האחרונה גם הגעתי להישג שיא בגביע - רבע גמר. 
בנוסף לניסיון שרכשתי בליגה ובגביע אני כבר מספר רב של עונות (7 נראה לי) רוכש ניסיון בליגה הפרטית עקב רכישת תומך

תרומה לקהילה
במשך שנותיי במשחק היה ניתן לראות כמה אני אוהב אותו וכמה זמן אני משקיע בו. זה מתבטא בתגובות בפורומים כולל הפיכתי למתרגם רשמי של האתר ושל הקהילה, זה התבטא ביוזמה של מפגשי באזרביטר בהם פגשתי באנשים האמיתיים מאחורי הקבוצות הוירטואליות וזה התבטא בעזרה למאמני הנבחרות ביניהם קני, ערן וניר. לדעתי חשוב מאוד שמי שייבחר לנבחרת הוא מאמן אשר מעבר להצלחתו האישית רוצה בהצלחת הקהילה ומרגיש מחוייב אליה. 

זמן להשקיע
אני סטודנט לפילוסופיה וספרות באוניברסיטת בן גוריון שבנגב. תואר לא קשה במיוחד. בנוסף אני ממלצר כמה פעמים בשבוע ובגדול יש לי המון זמן להשקיע במשחק. עד עכשיו השקעתי בקבוצה שלי בערך שעה שעתיים ביום ואם אבחר להיות מאמן אשקיע כל יום בסקאוטינג, בניית מערך טקטי, התייעצות עם מאמנים קולגות ועוזרים וניהול דיון פורה בפורום כולל עדכונים לפני ואחרי משחקים. בנוסף אענה להודעות של מאמנים באופן שוטף ואעבוד באופן רציף עם מאמן הנבחרת הצעירה. 

אסטרטגיה וטקטיקה
מבחינתי האסטרטגיה לנבחרת, שהיא למעשה העקרונות המנחים הכלליים, היא מעקב שוטף אחרי שחקנים באופן רחב ככל האפשר, כולל שיחות עם מאמנים ברחבי העולם בנוגע לשחקנים הישראליים שברשותם. המעקב מתחיל מהדראפט, שעליו אמונים גם מאמן הנבחרת הצעירה וגם מאמן הנבחרת הבוגרת, עזרה ודחיפה לאימונים נכונים לשחקני מפתח, דגש על אימוני עמדה אחת ודגש על גיוון במיוחד אצל גבוהים. מעבר למערך האימונים חשוב להציב מערך סקאוטינג שיעקוב אחרי שחקנים בנבחרות זרות בעיקר אירופאיות. העקרונות הללו אינם חדשים וכל מאמן נבחרת שהיה כאן עבד לפיהם ואני מתכוון להמשיך ולעבוד באופן זה.
מבחינה טקטית, חשוב שיהיו כמה מאמנים ואני בראשותם, אשר יקחו על עצמם לבחון שיטות משחק חדשות שהאתר פיתח ביניהם בידוד והגנה בוקס אנד וואן. עלינו להבין את הכלים שבידינו עד לרמה הכי גבוהה. בסופו של דבר הסיבה שאנו משחקים בשש שיטות המשחק הבסיסיות היא שאנו מפחדים מטעויות. את הידע הטקטי שרכשתי לאורך העונות איישם בנבחרת כאשר הדבר החשוב ביותר הוא ניצול חסרונות היריב וניסיון להיות קבוצה מפתיעה אשר אינה מופתעת בקלות

התלהבות וגישה
בקבוצה האישית שלי לעולם לא יזמתי הסכם רגוע ואני איני תומך בתופעה. בכל זאת, חשוב שאשחק את המשחק כי אם אמנע לחלוטין מהסכמי רגוע, בזמן ששאר הנבחרות לא נמנעות, הנבחרת תפגע. אשתדל לא להפר הסכמים אך איני חושב שהסכם רגוע הוא דבר קדוש. אני יודע שזה נשמע עמום אך תשובתי היא שבכל משחק אקח את ההחלטה שלדעתי נכונה לנבחרת וכן אדאג שהנבחרת תגיע לשלבים מאוחרים בטורנירים עם התלהבות גבוהה ככל האפשר ובסדר הזה - קודם כל לעלות שלב, אח״כ לדאוג להתלהבות. בעונות האחרונות הדירוג שלנו ירד וחשוב להעלות אותו. 
המשך בהודעה הבאה.

This Post:
00
208862.3 in reply to 208862.2
Date: 02/07/2012 11:40:50
Ramat-Ilan Pilots
Ligat Ha'al
Overall Posts Rated:
408408
Second Team:
The Flutzer Fleatzers
מעורבות הקהילה בנבחרת
מבחינתי זהו ערך עליון. האוהדים, שהם המאמנים, הם הלגיטימציה היחידה לנבחרת. אין טעם בנבחרת מצליחה כאשר הקהילה מרגישה מנותקת ממנה. פירטתי מקודם שחלק רב מזמני אשקיע בפורומים ובהודעות אישיות וכך יהיה.

לסיכום, אני רוצה להגיד לכולכם כמה אני נרגש להתמודד לתפקיד הנבחרת. אני באמת מאמין שאני יכול לתרום עוד לקהילה, דווקא בתקופה בה הפורומים אינם שוקקים כבעבר והנבחרות אינן מנצנצות כמו בעבר. אני בטוח שאני האדם הנכון לתפקיד ושאשרת את הקהילה בנאמנות ובשמחה.
בהצלחה לכל המתמודדים ושיהיה דיון פורה. 
עונה מוצלחת!
ארבל

Message deleted
This Post:
00
208862.5 in reply to 208862.3
Date: 02/07/2012 15:13:14
Overall Posts Rated:
114114
שלום לכולם,
שמי ניסן, אני המנג'ר של קבוצת אליצור דוב נמלים מליגת העל.
קודם כל אני רוצה לפרגן לארבל שהוא בעיניי מועמד טוב לנבחרת לדעתי ואני שמח לראות שהוא מתמודד מולי
השם משתמש שלי להצבעה למי שבעדי הוא
dov bear

קצת רקע על הקבוצה שלי
:סיכום תוצאות קבוצה
התחלתי בליגה 3 ובעונה וחצי :גמר בעונה הראשונה ואליפות ועלייה בעונה השנייה
בליגה 2 הייתי לסירוגין סה"כ חמש עונות - בכולן הגעתי לגמר ובשלוש גם לקחתי אליפות ועליתי לליגת העל
בכל שאר הזמן הייתי בליגת העל -
בשמונה עונות בליגת העל פעמיים חצי גמר,פעמיים רבע גמר,פעמיים מקום חמישי, פעמיים ירידה ממקום שביעי.
בגביע: פעם אחת בגמר,שלוש פעמים בחצי גמר,שלוש פעמים ברבע הגמר,שלוש פעמים ב32 האחרונות

בנבחרת הבוגרת מעולם לא אימנתי ולכן אני מעוניין לנסות להבחר, אבל אימנתי את הנבחרת הצעירה בעבר הרחוק והצעדתי אותה להישגי השיא שלה עונה אחרי עונה שלא שוחזרו עד היום עם עלייה ראשונה אי פעם לאליפות העולם אי פעם, דירוג במקום הראשון בעולם תקופה ארוכה והדובדבן שבקצפת -הגביעים שבארון : סגנית אלופת העולם ואלופת אירופה ואחוזי הצלחה קרובים למושלמים.

חוץ מההצלחה וגביעים עם הנבחרת השגנו עוד כמה דברים שאני רוצה להביא חלק מהם גם לבוגרת -
הצלחנו לייצר עניין גדול בנבחרת- כל שבוע היה סקאוטינג מפורט,עדכונים מהנבחרת שלנו ומהיריבים,סיכומי משחקים ודיונים למעשה הכי פעילים שהיו בבאזר ישראל אי פעם והרבה אנשים שמעולם לא התעניינו התחילו לתמוך בנבחרת.
קידמנו שחקנים באימונים לבוגרת עפ"י הצרכים בתפקידים שחסרו בה ושעד אז לא נבנו בישראל שחקנים כאלו .
בנינו צוות מצוין של סקאוטים
יצרנו תוכניות אימונים בעברית ובאנגלית שמשמשות את מאמני הנבחרות

מה המטרה שלי לנבחרת הבוגרת?
אני תמיד אמרתי בניגוד לציפיות וגם הפעם - המטרה צריכה להיות לנסות לזכות בכל התארים האפשריים ולהתקדם לשלבים המכריעים בכל עונה. הכי קל זה להנמיך ציפיות- אבל לדעתי אין סיבה בעולם שלא נוכל לעשות את זה ואני הכי נהנה להגיע למקומות שלא מצפים -גם עם הקבוצה שלי וגם עם הנבחרת

אני בטוח שאוכל להביא הישגים גם לנבחרת הבוגרת יחד לאחד שוב את הקהילה סביבה ליצור עניין כמו שהיה בעבר ולבנות סגל של שחקנים מדהימים שיישארו איתנו לשנים הבאות.

המטרה בקצרה היא לגרום נחת והנאה לאוהדים של הנבחרת

בהצלחה לכל המתמודדים האחרים

ותודה מראש לכל מי שמצביע לי
השם משתמש שלי להצבעה למי שרוצה הוא
dov bear

Last edited by LA-dov bear at 02/07/2012 15:25:55

אם למרות כל המאמצים שלך לא הצלחת למצוא דאודורנט טוב הכי חשוב זה לא להרים ידיים...