Hello,
I started about ten days ago and i play in the first division in Senegal. This morning, after i paid my weekly expenses, i noticed something...
My Total Player Salaries is 34.468 €. That is what i have paid last week. But today, i had to pay 165.587 €, the Player Salaries Floor of my division...
In the rules, it is written : "New teams have no salary floor until their first offseason". Because my team was created the day before the last friendly game of last season, two or three days too soon, i have to pay my players 5 times what they really cost. I'll lose around one million euros. All my incomes will serve to pay the Player Salaries Floor. Also, i feel wronged compared to recently created teams in my division.
Can you do something for me ?
Thank you
----------- (en français)
Bonjour,
J'ai démarré le jeu il y a une dizaine de jours et mon équipe joue en 1ère division sénégalaise. Suite à la maj économique, je viens de tilter sur un truc qui me pose problème.
Les salaires de mes joueurs s'élèvent à 34.468, c'est ce que j'avais payé la semaine dernière. Mais aujourd'hui j'ai payé 165.587, la masse salariale minimum des joueurs. Dans les règles, il est écrit qu'une nouvelle équipe ne paye pas la masse salariale minimum jusqu'à sa première intersaison... Mon équipe a vu le jour la veille du dernier match amical de la saison 17... A cause d'un ou deux jours, je vais perdre plus d'un million cette saison et je me sens franchement lésé par rapport aux équipes qui se sont créées depuis. Tous mes revenus vont servir à payer une masse salariale 5 fois supérieure aux salaires rééls de mes joueurs. Que faire ?
Merci