BuzzerBeater
BuzzerBeater Forums
Norge - I.1 > møkka sesong
Back to the Sneak Peek
Norge - I.1
Ny sesong - Nye muligheter?
14
Poengplukker
26
Cash
15
Stats fra grunnspillet
6
Dårlig betalt?
5
Bra kjøp og salg
1
Nedrykk? Ja, tydeligvis.
6
Takk for meg!
27
Rivaler?
26
MVP S13
2
Statistikk fra grunnspillet S1...
7
møkka sesong
8
Ejected from the game..
6
Den beste avdelingen er...
130
Top 10
3
Ranking
17
Cupen
6
MVP S12
3
surrealistisk!! (Litt selvskry...
8
Playoffs
4
<
>
Favorite Folders
møkka sesong
Set priority
High
Normal
Low
Show messages by
Everybody
Steel Fidel (1)
LA-Kingofnewyork (2)
November (1)
karamell (1)
Svett Sleik (U21-Scout Norge) (3)
Search this Thread (Supporter Feature)
From:
karamell
This Post:
0
156589.1
Date: 9/11/2010 3:48:20 PM
Overall Posts Rated:
6
Jeg gir opp detta spillet, hele sesongen har gått rett i dass. Det har vært mange kamper som jeg mener har sluttet "urettferdig". Se siste kamp feks. Jeg må nok være BLNO`s dårligste manager. Kommer nok til å legge "alle" spillerne ut for salg for kr 0. Jeg håper det er noen i Norge som er intressert i Aasberg slik at han forblir her. Er ikke langt unna ferdigtrent PG
Mark Unread
Ignore User
From:
LA-Kingofnewyork
To:
karamell
This Post:
0
156589.2
in reply to
156589.1
Date: 9/11/2010 4:00:02 PM
Overall Posts Rated:
8
Siste kamp er jo fordi du stiller med mindre i innsats enn meg og mitt lag er faktisk ganske jevnt dårlig over det hele.
At du i tillegg skader Åge er jo bare dårlig gjort...
Sometimes I think, sometimes I don't
Mark Unread
Ignore User
From:
Svett Sleik (U21-Scout No
To:
karamell
This Post:
0
156589.3
in reply to
156589.1
Date: 9/11/2010 6:41:30 PM
Overall Posts Rated:
38
Jeg tror nok det er en kombinasjon av entusiasme og marginale forskjeller. Iom at jeg delvis kjenner til Tornadoes stall er jeg overrasket over at de ikke har gjort det bedre over hele linja. Det er ikke noe tullelag, heller en mal og økonoms drøm på hva man kan oppnå med så lite lønnsbudsjett. kun overrasket over at Tornadoes ikke har lykkes mer enn de har. Men Hammerdown har overbevisst i sin først eBLNO sesong og de fleste II.1 sesongene, så du har jo stort sett ligget over 13-15 andre i prestasjonsnivå.
Mark Unread
Ignore User
From:
LA-Kingofnewyork
To:
This Post:
1
156589.4
in reply to
156589.3
Date: 9/12/2010 3:41:48 AM
Overall Posts Rated:
8
Jeg tror nok at grunnen til at jeg sliter er at jeg suger taktisk. Ser at mange andre får mye ut av sine treningsopplegg, mens jeg trener og trener og taper kamper. Men jeg skal stå løpet ut med Åge og trene ham komplett som SF. Etter det får vi se hva som skjer.
Sometimes I think, sometimes I don't
Mark Unread
Ignore User
From:
November
To:
karamell
This Post:
0
156589.5
in reply to
156589.1
Date: 9/16/2010 7:30:48 AM
Overall Posts Rated:
10
På den andre siden har Swordfishtrombones sikret seg en play-off plass for første gang siden sesong fem (!!!)...
Bare litt kjipt at jeg har åtte friske spillere i stallen
Mark Unread
Ignore User
From:
Steel Fidel
To:
November
This Post:
0
156589.6
in reply to
156589.5
Date: 9/16/2010 7:38:51 AM
Nøtterøy Funkadelics
BLNO
Overall Posts Rated:
127
Second Team:
Nøtterøy Funkadelics II
Grattis!!
Mark Unread
Ignore User
From:
To:
November
This Post:
0
156589.7
in reply to
156589.5
Date: 9/16/2010 11:16:00 AM
Overall Posts Rated:
38
Nice, gratulerer. Mye billige spillere nå dersom du har penger på bok...
Mark Unread
Ignore User
From:
This Post:
2
156589.8
in reply to
156589.7
Date: 9/18/2010 4:31:18 AM
Overall Posts Rated:
38
Det blir en spennende aften. Mange som kjemper for å holde hodet over vannet.
I Great er disse skjebnekamper for begge lag:
Hammerdown - Trondheim 76'ers
Hammerdown kan sikre seg mot nedrykkskamper med seier over Trondheim 76'ers. Det kan være smart med tanke på at Traktor Termograd og Bergen Bulldogs står å sikler etter blod på motsatt side. Trondheim 76'ers har på sin side mulighet til å dra i land en PO plass dersom Grøa slår virvelvindene fra bartebyen.
Grøa - Trondheim Tornadoes
Her står Grøa i fare for å miste sin PO plassering, men Trondheim Tornadoes er All In og må vinne for å unngå det sikre nedrykk og i det minste få noen treningsminutter neste uke. Det forutsetter at Torshov Tigers taper mot Nøtterøy, noe som er lite sannsynlig, men ikke umulig iom at Nøtterøy mest sannsynlig tar det med ro da de ikke har noe å tape.
I Big er det bare Asker Assassins og Vallerud som i teorien kan bytte plass. Det er 79 poeng i mellom som må havne i snikmordernes favør for at de skal få seg en ekstra kamp. Vi får håpe på at Valleruds spillere holder seg innendørs med låste dører frem til kampstart, i tilfelle Assassins tenker på å booste sjansene sine...
Ellers er det I Great jeg og Kentheman som spiller om hjemmebanefordel, og i Big gjør (motstanderne til AA og Vallerud) Shapeshifters og Swordfishtrombones det samme. Bare i hver sin kamp.
Mulig jeg er litt slow, men det slår meg at forkortelsen til Asker Assassins, AA, ville funket meget bra som forkortelse for Assassins Anonymous. Ofte en fordel i det yrket.
Last edited by Svett Sleik (U21-Scout Norge) at 9/18/2010 4:37:00 AM
Mark Unread
Ignore User
Disable Emoticons and Images