BuzzerBeater Forums

BB Danmark > Back in the game...

Back in the game...

Set priority
Show messages by
From: hhv77
This Post:
33
305340.1
Date: 06/23/2020 08:23:35
Overall Posts Rated:
33
Pressemeddelelse fra Korup Pirates:

For et par år siden (Er det vist godt og vel) måtte Korup Pirates trække sikket. Økonomien sejlede og det samme gjorde alt andet.
Underdirektøren stak af med kapitalen og er sidst set på Bali, hvor har har slået sig ned som barejer.
Lysten forsvandt til at samle stumperne op, så klubben drejede nøglen.

Det er nu, omsider, lykkedes for lokale investorer at genrejse klubben.
Spillerne er væk og det samme er mange af personerne omkring holdet.
Den legendariske hal "Treassuredome" står endnu, men er omdannet til ungdomsskole med strikkeklub, kæphest m.m.
Så det er lykkedes os, at leve en lille lade i udkanten af byen og få den bygget om til nogenlunde hæderlig træningsfacilitet.
Kampene spilles i "The Shed" som, med tiden (hvis der er torsdage nok på en uge), nok skal blive helt hæderlig.

Formanden er stadig den samme og den eneste tilbage fra det tidligere så legendariske (Eller i hvert fald nogenlunde velspillende) Korup Pirates.
Det er lykkedes os at få omskolet nogle spillere, som ikke kunne finde ud af hverken håndbold, fodbold, tennis, ishockey m.m. og har en tro på, at de må have talent for et eller andet, så måske er det basket?

Formanden udtaler: "Det er med en lille tårer i øjenkrogen, at vi har fået genrejst den gamle klub og håber at vi kan få det lige så sjovt som tidligere. Vi har fået lidt penge af de lokale at snolde for, så må vi se hvor langt det tager os.
Vi vil i hvert fald gøre hvad vi kan, men vi starter fuldkommen fra 0 og så tager vi den derfra.
Jeg kan med glæde konstaterer at en del af de gamle rivaler er her endnu, så dem ser vi frem til at møde (I starten nok mest i pokalen)."

God kamp!

This Post:
00
305340.2 in reply to 305340.1
Date: 06/25/2020 11:29:49
Overall Posts Rated:
12901290
Velkommen tilbage Henrik!

BB Danmark er en blodåre uden blod, du gir den lige en transfusion

This Post:
00
305340.3 in reply to 305340.2
Date: 06/29/2020 02:56:30
Overall Posts Rated:
33
Takker - Ja, jeg kan se vi ikke helt er deroppe på det antal aktive hold som tidligere :(

Men hold nu kæ.. hvor er der meget jeg har glemt fra sidst, men det kommer nok XD