BuzzerBeater Forums

BB Danmark > talenter

talenter

Set priority
Show messages by
From: funzip
This Post:
33
305142.1
Date: 06/10/2020 02:18:37
Overall Posts Rated:
754754
Hej

Takker mange gange for genvalget som U21 træner, er glad for at kunne fortsætte oven på den nok mest succesrige sæson vi har haft. 13 sejre og et enkelt nederlag, vi nåede anden runde i slutspillet og slog undervejs nummer 10 på verdensranglisten Frankrig.

Vi havde sidste sæson 4 talenter der nåede op på over 100 SP, hvilket på ingen måde er normalt, men muligt hvis man har det fulde setup. Alle 4 har endda potentiale til at nå landsholdet.

Men nu mangler vi de næste talenter. Der har ikke været mange på transferlisten, så jeg kan jo håbe at det betyder at der bliver trænet på livet løs. Men ofte ved jeg at spillere man ikke selv kan bruge får lov til bare at hænge ud i truppen eller bliver slettet. Vil i ikke bare smide dem på transferlisten til 1000 i det mindste, så skal udbud og efterspørgsel nok klare resten. Jeg skal også nok gøre mit for at få dem afsat. Vi er en lille BB nation, og der bliver kun draftet under 100 talenter, så det er vigtigt at de alle i det mindste får muligheden for at ende på et hold der vil træne dem.

Hvis man har lyst til at træne talenter, så står jeg til rådighed for sparring, hjælp osv. Jeg har i lige nu to talenter der sluttede med 105 og 108 skillpoints da de var 21 år, dem skulle vi gerne have nogle flere af.

spørg endelig !!

mvh

Funzip