BuzzerBeater Forums

Sverige - II.4 > Säsong 36

Säsong 36

Set priority
Show messages by
This Post:
00
279685.3 in reply to 279685.2
Date: 11/04/2016 09:33:55
Overall Posts Rated:
2121
Jaha.. Då var man tillbaks efter knappt 2 säsonger utav endast sporadisk inloggning, har varken haft tid eller lust att spela. Funderade på att lägga ner men det var ju riktigt roligt när man satsade så det blev en fortsättning. Ligger ju dock inte så värst bra i tabellen men få väl satsa på slutspel ändå, borde väl kunna gå nu när man är aktiv igen. Sitter ju på ett par miljoner i banken också. Tanken är att en s.k "rebuild" ska göras, bort med b.la tyska PG'n Lippmann och publikfavoriten, Amerikanska Centern Tony Noe och satsa på egna talanger, har ett par riktigt lovliga faktiskt som tyvärr fått lite träning och ingen nappade på dem när jag lade ut dem i början av säsongen. Får hoppas på lite härliga diskussioner i forumet igen också om nu någon annan fortfarande är aktiv.

From: etxjowi

This Post:
00
279685.5 in reply to 279685.4
Date: 11/06/2016 07:14:39
Overall Posts Rated:
11
Jo jag är rätt aktiv. Jag har startat om med ett nytt lag (andra säsongen) och det går ju hyfsat. Med mitt förra lag Joggböle bodders mötte jag Knätofs en del gånger minns jag. Tog mig upp till högsta serien men tappade lusten. Så nu kör vi från början, fullt fokus på arenan och ekonomin. Vinster är roliga men de betyder ju inte så mycket då jag är chanslös i slutspelet. Men lite knep kan jag ju sedan förr....

This Post:
00
279685.7 in reply to 279685.6
Date: 12/04/2016 10:02:18
Overall Posts Rated:
2121
GM-Manon coachar riktigt klokt. Tror ändå på Bask et Balls men lyckas du vinna 3:e matchen så är det än fantastisk bedrift. Men Bask et Balls kunde ju "gett" iväg denna matchen för att säkra sista finalmatchen eller rentav bara bytt taktik och vunnit så det blir spännande sista matchen nu.