BuzzerBeater Forums

België - III.3 > DMI?

DMI?

Set priority
Show messages by
This Post:
00
16695.1
Date: 02/20/2008 12:15:35
Overall Posts Rated:
00
Hallo iedereen,

Kan er iemand mij vertellen wat de nut van de DMI is? Ik heb al gemerkt dat het van week tot week sterk kon stijgen of dalen (samen met de vorm van de spelers).

Plus, ik heb gisteren met TWINTIG punten van mijn tegenstander verloren maar toen ik onze twee ploegen heb vergeleken vond ik dat mijn ploeg toch wel ietwat sterker als de zijne was.

Ik zou het echt waarderen als iemand me kon helpen!




Bonjour à tous,

Quelqu'un pourrait-il m'expliquer l'utilité du DMI? Car j'ai remarqué qu'il pouvait monter ou descendre très fort de semaine en semaine (en même temps que la forme du joueur).

De plus j'ai perdu par plus de vingt points d'écart hier alors qu'en comparant mon équipe à celle de mon adversaire je trouvais la mienne quelque peu meilleure.

Voilà, si quelqu'un pouvait m'aider ça serait sympa!

This Post:
00
16695.2 in reply to 16695.1
Date: 02/21/2008 15:48:59
Overall Posts Rated:
00
vind je me echt slecht? :(

dmi is een waardeschaal die aan je speler word toegekend naargelang de kwaliteiten, leeftijd en prestaties. Meer weet ik hierover jammer genoeg zelf niet.

wel heb ik al opgemerkt dat spelers niet steeds een hoge dmi hebben maar wel goed presteren op hun positie.

dit is al wat ik weet en ik hoop dat het je vooruit helpt

This Post:
00
16695.3 in reply to 16695.2
Date: 02/22/2008 10:47:08
Overall Posts Rated:
00
Nee hoor, jouw team is verre van slecht.
Dat ik van jou verloren heb is op zich niet zo erg, wat ik erg vond is dat ik met zo'n groot verschil verloren heb.

Ik vindt het ook eigenaardig dat oude spelers met een laag DMI beter presteren als jongere spelers met een hogere DMI.

De evaluatie tijdens matchen vind ik ook soms raar...

Dank je voor jouw antwoord!

This Post:
00
16695.4 in reply to 16695.3
Date: 02/22/2008 13:43:33
Overall Posts Rated:
00
thx :)

waarschijnlijk heeft de ervaring van bepaalde spelers hierbij een grote invloed
en ook de speler waartegen ze spelen, ik heb al vaak een speler de ene match 20 punt zien scoren en de volgende slechts en paar of zelfs niets
probeer anders je zwakke punten (voor zover die er zijn) op te vangen door andere tactieken te gebruiken of creatief om te gaan met wissels

en graag gedaan
ik hoop uit de discussie zelf wat bij te leren :)

This Post:
00
16695.5 in reply to 16695.4
Date: 02/22/2008 14:10:40
Overall Posts Rated:
00
Jij hebt zeker gelijk wat de ervaring betreft. Ik denk dat het een beetje zoals op Hattrick werkt (als je dat spel kent).
Dat spelers soms 20 punten scoren en de volgende match 0 is niet meteen onlogisch. Dat gebeurt af en toe ook in het echte basket. Maar wat wel raar is is dat de spelers hun stats heel onregelmatig zijn (en hun evaluatie dus ook). Ik heb spelers die soms 8 passen maken daarna passen ze gedurende 2 of 3 matchen niet meer en dan opnieuw beginnen ze veel passen te maken. Hetzelfde geldt voor de rebound enz.
Misschien is het te wijten aan het feit dat onze spelers nog niet sterk genoeg zjin of dat wij de verschillende tactieken nog niet goed hanteren.
Dat zal misschien wel komen wanneer we meer ervaring zullen hebben.

Ik denk dat het de bedoeling is van zo'n forum om elkaar te helpen progresseren... En dat vind ik juist interessant aan dit forum.



Last edited by gerard123456 at 02/22/2008 14:14:02

This Post:
00
16695.6 in reply to 16695.5
Date: 02/22/2008 16:59:41
Overall Posts Rated:
00
ja ik ken hattrick :)

en waarschijnlijk is hun evaluatie niet alleen afhankelijk van hun eigen skills maar ook van de skills van de tegenstander
bvb rebounding jou speler met "redelijk" rebounds gaat slechts enkele rebounds pakken tegen een speler met "sterk" terwijl hij er veel pakt tegen een speler met "slecht"
dit is wel moeilek te staven daar we de skills van de tegenstander niet zien
ik ben al eens op zoek gegaan naar verklaringen
en voor elke wedstrijd kijk ik of ik iets opmerkelijk zie
bij jou was dat inside scoren op matig dacht ik
hoe dit tegenhouden? goede outside defence om zo inside passen te voorkomen
dit is helaas slechts een vermoeden
in het algemeen gebruik ik een allround ploeg zodat als een optie niet werkt er een andere is :)

This Post:
00
16695.7 in reply to 16695.1
Date: 02/23/2008 12:51:34
Overall Posts Rated:
00
Pour le DMI désolé je ne saurais t'aider...
Mais concernant le résultat d'un match oui ;
Une équipe peut bien jouer, même mieux que son adversaire, mais si elle n'a pas de chance ce jour là... elle aura difficile...
Et cela arrive au meuilleure équipe, ça donne plus de piment au championnat.

This Post:
00
16695.8 in reply to 16695.7
Date: 02/23/2008 12:56:02
Overall Posts Rated:
00
OK, donc perdre par plus de 20 points n'a rien d'exceptionnel et ne veut pas dire que ton équipe es forcément nulle par rapport à l'adversaire si je comprends bien?

This Post:
00
16695.9 in reply to 16695.8
Date: 02/25/2008 14:08:08
Overall Posts Rated:
00
Si tu perd une ou deux fois, ces clair que c'est un manque de chance...

Mais si tu perd plus de la moitié de tes matchs en te faisant massacrer, il faut renforcer ton équipe...

This Post:
00
16695.10 in reply to 16695.9
Date: 02/29/2008 10:05:13
Overall Posts Rated:
00
Je n'en suis pas encore la. Le premier match je l'ai perdu car je n'avais pas préparé le match.
Le second je l'a perdu... je ne sais pas trop pourquoi. Mon adversaire avait une bonne équipe mais de la à me mettre 20 points dans la vue...
Enfin, d'après tes messages je ne dois pas trop m'en faire pour cette défaite donc je ne m'en fais pas. Et puis, la saison est encore longue.
Je serais content si j'arrive à finir second de ma conférence.

This Post:
00
16695.11 in reply to 16695.10
Date: 03/02/2008 07:25:51
Overall Posts Rated:
00
Je vais te confier quelque chose : il vaut mieux terminer quatrième de sa conférence que premier, je t'explique pourquoi :
* Lors de la Draf, ce sont les derniers qui commence à choisir leur jeunes joueurs, ils tombent donc sur de meuilleurs jeunes que le premier de la division.
Et je peux te garantir que tu peux tomber facilement sur des joueurs intéresants.