BuzzerBeater Forums

BB Andorra > [AND] Fil oficial de la selecció absoluta andorrana

[AND] Fil oficial de la selecció absoluta andorrana

Set priority
Show messages by
This Post:
11
261245.15 in reply to 261245.14
Date: 10/22/2014 08:32:31
Súria Lakers
IV.32
Overall Posts Rated:
30773077
Second Team:
Súria Lakers II
Moltes felicitats per la re-elecció a seleccionador Andorrà. Vull agrair a la persona que ha confiat en mi donant-me el seu suport en forma de vot, moltes gràcies de tot cor.

Com vaig dir al Fil de Debat, m'agradaria ajudar-te en tot el que fes falta i en allò que vulguis, per tant Khabibulin, em poso a les teves ordres per si necessites un cop de mà o una visió diferent. M'encantaria formar part d'Andorra una mica més. Suposo que al ser un país petit i amb pocs usuaris tu mateix ho pots fer i no et calen "scouts" ni "staff" com a altres països, però s em deixes ajudar-te serà un plaer per part meva

PKT desde la Temporada 4



Para ver la imagen en mayor tamaño:
(https://i.postimg.cc/mDhxMLDX/e3700169252f336ab3c187ad4773...)
This Post:
00
261245.16 in reply to 261245.14
Date: 10/22/2014 08:32:32
Súria Lakers
IV.32
Overall Posts Rated:
30773077
Second Team:
Súria Lakers II
Moltes felicitats per la re-elecció a seleccionador Andorrà. Vull agrair a la persona que ha confiat en mi donant-me el seu suport en forma de vot, moltes gràcies de tot cor.

Com vaig dir al Fil de Debat, m'agradaria ajudar-te en tot el que fes falta i en allò que vulguis, per tant Khabibulin, em poso a les teves ordres per si necessites un cop de mà o una visió diferent. M'encantaria formar part d'Andorra una mica més. Suposo que al ser un país petit i amb pocs usuaris tu mateix ho pots fer i no et calen "scouts" ni "staff" com a altres països, però s em deixes ajudar-te serà un plaer per part meva

PKT desde la Temporada 4



Para ver la imagen en mayor tamaño:
(https://i.postimg.cc/mDhxMLDX/e3700169252f336ab3c187ad4773...)
This Post:
11
261245.17 in reply to 261245.16
Date: 10/22/2014 14:02:59
C.B. Nans
ESL
Overall Posts Rated:
123123
Moltes gràcies! Quanta gent que ha votat aquestes eleccions! :D

Sí, i tant que pots ajudar. Ara mateix se m'ocorren diverses formes:

-Analitzant els futurs rivals
-Fent scouting (no hi ha massa on mirar, però bé... sempre es pot tenir més controlat)
-Comunicació amb els mànagers que estan entrenant jugadors del país (això potser seria més lògic que ho fes jo, que tinc accés a les habilitats sempre... i no tinc gaire clar si és "ètic" anar dient les habilitats dels jugadors a la gent)
-Aconsellant les tàctiques/prediccions pels partits

No se m'acut res més. Si se t'acut alguna cosa més, endavant. Fes el que et vingui més de gust o t'agradi més :)

I la resta de la gent igual, tothom que estigui disposat a col·laborar que ho digui.

This Post:
00
261245.18 in reply to 261245.17
Date: 10/29/2014 09:30:48
C.B. Nans
ESL
Overall Posts Rated:
123123
Dilluns vam jugar el primer partit oficial de la temporada contra Bielorússia i, veient els jugadors de l'equip rival i les formes, crec que perdre només de 15 punts és un bon resultat. De cara als propers partits s'aniran incorporant més jugadors, a mesura que vagin agafant la forma (Rausell, per exemple).

També anunciar-vos que, aprofitant l'interès d'en g3rjo i les seves ganes de col·laborar, hem estat planejant conjuntament com afrontaríem el primer partit. I, si ell vol seguir ajudant, serà així durant tota la temporada. Em va proposar de convocar els jugadors però sense assignar-los cap posició, i que el motor del joc decidís a quina posició jugaven. I bé, intentar extreure conclusions a partir d'aquí. Ell ho sabrà explicar millor.

Dilluns que ve, partit contra Rússia, número 24 del món.... intentarem fer-ho dignament :)

This Post:
00
261245.19 in reply to 261245.18
Date: 10/29/2014 10:58:53
Overall Posts Rated:
3737
L'Arnau s'ha lesionat :-( comencem bé

This Post:
00
261245.20 in reply to 261245.19
Date: 10/29/2014 13:59:04
C.B. Nans
ESL
Overall Posts Rated:
123123
Sí, però encara sort que només són 2 setmanes. A mi se'm va lesionar l'Avi Llop per 4 setmanes... crec que mai se m'havien lesionat tant de temps... i vaig fitxar en Charlie per substituirlo.

Segur que només es perdrà un partit de la selecció :D

Last edited by Khabibulin at 10/29/2014 13:59:17

This Post:
00
261245.21 in reply to 261245.18
Date: 10/29/2014 16:31:46
Súria Lakers
IV.32
Overall Posts Rated:
30773077
Second Team:
Súria Lakers II
Bones a tots!

Com diu en Khabibulin, em vaig posar al seu servei per si necessitava un cop de mà i que el treball de portar una selecció no li pesés tant. He de dir que estic molt agraït de la seva bona rebuda i en cap moment ha tingut una mala paraula amb mi, ans al contrari, ha cregut que puc ajudar-lo a analitzar rivals, partits, etc.

Aquest dilluns vam (perdoneu si parlo m'afegeixo a la Selecció, però jo m'hi sento molt ficat, per tant si a ningú li sap greu parlaré en primera persona del plural) sortir amb una BL, és a dir Blanck Line-Up o Alineació en Blanc, això el que fa és que el motor tria el que creu que son els millors jugadors per cada posició. Cal dir que els BB's hi estan posant remei ja que a nivell de seleccions és una estratègia molt potent, i tot i que té les seves parts dolentes, normalment treus una avantatge enorme.

La qüestió és convocar tots els jugadors que vulguis, però no els poses en cap posició. Seguidament a les ordres d'equip deixes que l'entrenador decideixi i això si, tu tries la tàctica, esforç, ajusts defensius i si vols també prediccions.
Segons la tàctica que triïs el motor farà sortir un jugador o un altre en determinada posició (també compta molt la Forma), però clar, a vegades no és bo, com en el nostre cas aquest dilluns, on Vicient va jugar d'A. Imagino que no és un mal jugador per res del món, però de ben segur Orellana hauria pogut jugar amb més solvència. Si us fixeu amb el resum del partit, Vicient està comptat com E, això és degut a que va començar d'A, però el motor es dóna compte i ràpidament el fa jugar en una posició més adequada.

Hi ha solució per aquestes posicions alterades? Si, fixar algun jugador. Fixar vol dir que tu fas una semi-alineació, tant sols poses aquells jugadors que vols que juguin si o si en aquella posició i la resta espais buits, per tant el motor té menys feina i s'ajustarà al que tu hagis triat.

El major problema bé en els ajusts defensius, que és pràcticament impossible de fer bé degut a que els jugadors canvien molt de posició i pot sortir un desajust molt bèstia que foti enlaire un partit. El següent problema és que per entrenar no funciona gaire ja que pràcticament és impossible fer el 48+, és per això que deia que a nivell de seleccions funciona millor que no pas a nivell d'equips.

Crec que perdre de 15 contra un equip com el que teníem a davant, és un resultat molt bo. És TOTALMENT cert que veient el resultat del partit es pot pensar que jugant amb una mica més d'esforç, intentant predir i fixar una posició es podria inclús haver guanyat el partit, però això és molt fàcil de veure a posteriori i molt difícil de preveure abans de l'enfrontament. Tot i així és molt arriscat jugar amb més esforç i predicció ja que si falles una perdràs el partit de ben segur i hauràs gastat entusiasme/no n'hauràs sumat.

Com diu en Khabibulin, el següent rival és contra Rússia que té una plantilla BRUTAL, per tant hauriem de pensar en pròxims partits on tinguem més opcions, i seguir provant tàctiques i alineacions per tal de dificultar la feina als nostres rivals.

Si algú te qualsevol dubte, si us plau que ho faci saber i s'intentarà resoldre.

Una abraçada i gràcies per acollir-me a Andorra

PKT desde la Temporada 4



Para ver la imagen en mayor tamaño:
(https://i.postimg.cc/mDhxMLDX/e3700169252f336ab3c187ad4773...)
This Post:
00
261245.22 in reply to 261245.21
Date: 11/24/2014 05:29:50
C.B. Nans
ESL
Overall Posts Rated:
123123
Avui, doble enfrontament Andorra-Montenegro, absoluta i sub-21. A veure si som capaços d'aconseguir les nostres primeres victòries de la temporada :)

This Post:
00
261245.23 in reply to 261245.22
Date: 11/24/2014 14:37:15
Overall Posts Rated:
3737
Llàstima, era un partit que podia guanyar l'absoluta.
Crec que els petits ho tindrem més fàcil. Ells han vingut amb 5 jugadors només. Guanyem de 27 al descans :-)
I guardem entusiasme (encara que no sé per quan)

Last edited by Berliner_2018 at 11/24/2014 14:43:43

This Post:
00
261245.24 in reply to 261245.23
Date: 12/02/2014 12:33:12
C.B. Nans
ESL
Overall Posts Rated:
123123
Ahir, per fi, primera victòria de l'absoluta aquesta temporada! :D

Van venir amb un equip estrany, amb un AP excel·lent de forma jugant d'E... no m'estranyaria que se li hagués oblidat fer l'alineació. Però no deixa de ser una victòria.

Vam fer un 11/21 en triples (52,4% d'encert) i especialment inspirat va estar en JC Rausell (el defensava l'AP), amb un 6 de 7 en tirs de 3!

Veurem què es pot fer contra Dinamarca en l'últim partit.


This Post:
11
261245.25 in reply to 261245.24
Date: 02/02/2015 15:48:57
C.B. Nans
ESL
Overall Posts Rated:
123123
Primer partit oficial de la temporada, i resultat quasi calcat al de la sub21: derrota 98-92. Per formes i DMI semblaven força superiors a nosaltres, però hem plantat cara fins al final, arribant a empatar el partit els últims minuts després d'anar per darrere quasi tota l'estona. Llàstima de no haver jugat normal. Intentarem guanyar la setmana que ve contra Kazakhstan.



Last edited by Khabibulin at 02/02/2015 15:49:30

Advertisement