BuzzerBeater Forums

BB Sverige > U21 National Team Speeches

U21 National Team Speeches (thread closed)

Set priority
Show messages by
From: Jokehim
This Post:
00
231061.2 in reply to 231061.1
Date: 11/27/2012 14:06:07
Jokehim Maniacs
SBBL
Overall Posts Rated:
188188
Second Team:
Jokehim Maniacs II
Jag kommer att ställa upp för omval men då jag varit förbundskapten i 14 säsonger och jag vet att det finns en stark kandidat så tycker jag det är rimligt att andra kandidaten får även min röst

This Post:
00
231061.3 in reply to 231061.2
Date: 11/27/2012 16:57:13
Overall Posts Rated:
1919
Vem är denne andra? Lite nyfiken! ;)

Så länge han låter PC (Per Carlsson) vara kvar i U21-landslaget så har denne min röst också.

This Post:
00
231061.4 in reply to 231061.3
Date: 11/28/2012 11:02:28
Ratu BK
SBBL
Overall Posts Rated:
193193
Jag ställer upp, sen om jag är 2:a eller 3:e eller vad det nu blir vet jag inte....

Så man får väl skriva ihop ett flashigt tal. Elda massorna och lova tjogvis med segrar :)
Nej skämt åsido så tänker jag inte lova några resultat, räknar med att behöva åtminstone en halv säsong för att komma in i det hela. Vi hade en med svenska mått mycket bra säsong senast med 6-3 record, men i U-21 sammanhang är ju varje säsong på sätt och vis en nystart, då laget till stora delar byts ut så det betyder egentligen inte mycket inför denna. Vad jag kan lova är engagemang och att lyssna kring idéer/spel för junisarna. Har ambition att skriva lite inför och efter matcherna, inga långa haranger men lite vad som gäller inför och hur det sen gick.
Vad gäller spelarna så har Joke har scoutat rätt bra (finns i en separat tråd) så jag har hyfsad koll på vilka spelare som kan tänkas vara aktuella men det vore fint med ett mera officiellt samarbete med tex en scoutansvarig, tycker det verkar vara ett bra sätt att få in fler intresserade.

Vad gäller min egen BB karriär är den rätt alldaglig. Har spelat rätt länge, ibland mer och ibland mindre. Spelar i högsta ligan och det har jag tänkt fortsätta med, U-21 eller ej.
Spelar även basket på fritiden i ett värdigt tempo. (I Buzzerbeater termer snackar vi alltså gubbig Low Post och absolut inte run n gun... ;)

Till sist hoppas jag på fler kandidater, alltid bra med fler alternativ vid röstning.


/Rufferto