BuzzerBeater Forums

Axuda - Galego > Play off

Play off

Set priority
Show messages by
From: cons04
This Post:
00
146578.1
Date: 06/13/2010 06:50:48
Overall Posts Rated:
00
boas!
teño unha dubida existencial de cara ó primer encontro do play off.
enfrontome contra un equipo que en todolos partidos o unico que tiña era anotacion exterior,por iso o penultimo partido da liga,que foi contra el xogueille un 1-3-1 e con bastantes bos resultados(xoguei relaxado e el a tope)
pero no seu ultimo partido cambiou nas calificacions a anotacion exterior pola interior,quedando eu pampo,xa que só ten 10 xogadores no plantel,polo que pensei que seria un error do xogo xa que ademais os seus interiores con mais anotacion tiñan 8 e 7 ptos,pero o mais extrano é que a sua tactica foi "mirar adentro" cando xeralmente xoga con correr e tirar.

por iso a miña cuestion basease en se lle poño home a home ou un 3-2(en defensa interior igualo ou melloro os seus rexistros)
tendo en conta que xogarei play off normal(preciso manter un bo entusiasmo porque na outra division salvo un equipo hai moi pouquiño nivel.

graciñas

From: miki_zar

This Post:
00
146578.2 in reply to 146578.1
Date: 06/13/2010 07:01:20
Overall Posts Rated:
464464
Bo día cons04.

En primeiro lugar penso que a eliminatoria a tes ganada xogando en relaxado ( play off normal) xa que o teu rival xogou contra ti en partido decisivo ( = suicidio) e o seguinte partido en normal, polo que o seu entusiamo como moito estará en 5 e non sei se chegará ( como o tes ti???).

En canto o nivel táctico penso que as duas opcións son boas, seguro que cunha 3-2 ten unhas calis de defensa interior aceptables, aínda que se che vale para algo eu lle xogaría home a home pq a verdade eres moi superior e penso que lle gáñarías todalas facetas do xogo menos por onde te ataque el que = a perdes pero por moi pouco. El ten boas calis en ataque interior aínda que é mellor por fora, e se contralas cales son os xogadores claves de el tanto por fora como por dentro poñendo o mellor defensor con eles penso que Home a Home é a mellor.

Pero é só unha opinión, a ver que di o resto de comité de sabios galegos que hai moi bos xogadores que seguro que che poden aconsellar mellor.

Un saúdo e hoxe todos ao campo do VAO co CORUXO.

From: cons04

This Post:
00
146578.3 in reply to 146578.2
Date: 06/13/2010 07:38:30
Overall Posts Rated:
00
boas
eu o entusiasmo o teño en 10,e o problema e que eu en home a home saco un frouxo medio mais ou menos e o seu ataque ronda un pasable baixo.por iso pensei en pór unha 3-2 e asi compensar a miña def ext,o que teño medo e que iso lastreme na def.int. e faga un mirar adentro e me cache nas patacas(o meu 4 ten prolifico,pero o 5 robusto(e os sustitutos por ahi andan))

e ademais nunca xoguei un PO relaxado e non sei cal sera a diferenza,o meu maior temor e que sexa tan grande que me faga sacar unhas calificacions penosas,xa que en principio xogo en casa e son favorito

From: Onire

This Post:
00
146578.4 in reply to 146578.3
Date: 06/14/2010 12:43:29
Corrichos
III.3
Overall Posts Rated:
7878
Eu poria unha defensa 3-2.
De todalas maneiras tes a eliminatoria gañada xogando en Play Off normal pola diferencia de entusiasmo e o factor campo.
Sorte para o segundo partido, que neste non che fai falta.