Glaskulan kör också Base offense & MtM idag och är dominerad av KFUM i lagdelsbetyg men vinner ändå borta. Onekligen intressant varför detta sker. Jeanluc har verkligen inget flyt denna säsongen för idag borde han rimligen vunnit.
Entusiasmen ska vara inräknad i lagdelsbetygen tror jag. Däremot så presterar du mycket stabilare poäng per100 skott än Skellefteå vilket kanske förklarar segern.Det absolut mest sjuka är att enda positionen som Badland har bra points per position är på PF. Den positionen har spelar med en kille med 2768 i lön och är upp emot en spelare med 89k och antagligen riktigt fint ID.
Entusiasmen ska vara inräknad i lagdelsbetygen tror jag. Däremot så presterar du mycket stabilare poäng per100 skott än Skellefteå vilket kanske förklarar segern.Det absolut mest sjuka är att enda positionen som Badland har bra points per position är på PF. Den positionen har spelar med en kille med 2768 i lön och är upp emot en spelare med 89k och antagligen riktigt fint ID.Okej. Det räknas in direkt. Det förklarar Spångas höga betyg då de troligtvis hade väldigt hög entusisam till dagens match. ;)
Entusiasmen ska vara inräknad i lagdelsbetygen tror jag. Däremot så presterar du mycket stabilare poäng per100 skott än Skellefteå vilket kanske förklarar segern.Det absolut mest sjuka är att enda positionen som Badland har bra points per position är på PF. Den positionen har spelar med en kille med 2768 i lön och är upp emot en spelare med 89k och antagligen riktigt fint ID.Okej. Det räknas in direkt. Det förklarar Spångas höga betyg då de troligtvis hade väldigt hög entusisam till dagens match. ;) Själv tycker jag min entusiasm suger efter alla matcher jag missat sätta laget (som idag). Anledningen till mina betyg skulle jag snarare säga har att göra med att min default inställning spelar med "låt coachen bestämma" och det bostar betygen rätt ordentligt.