Jo, iom att jag ska sälja av kunde jag lika gärna CT ändå. Å andra sidan kör jag mitt TO på PG nu, så hade jag ställt upp bästa laget hade jag kanske vunnit även på normal. Och jag valde 2-3 trots att det är oklart om det är bättre inside än man-man, därom tvistar ju de lärde.
Offensivt isolera outside, har fortfarande ingen aning om vad det faktiskt gör (jo, jag förstår vad det gör i teorin), tycker inte att Shuwei tog många fler skott som det var tänkt.
Ville vinna en match till för att ha en buffert mot steady bbk elites, så jag inte måste slå dem i nästa match, om jag nu inte hittar mina drömspelare tills dess.
Ang Morales är det det jag menar, jag har inte råd att köpa en som har bra skills allround, de enda jag har som passar där är nyförvärven Rawangpa (som är gammal) och Shuwei (som är den spelare jag letat efter sedan jag började spela spelet, kommer aldrig att sälja honom, för all del inte perfekt, men mycket, mycket bra för sin lön.) Det är också därför jag säljer av. Räknar med att gå 300k plus varje vecka, med de pengar jag redan har bör det i slutet av säsongen räcka för att köpa ca 2 bra spelare + reserver för att hålla mig kvar. Med bättre lottning i cupen sen kan jag bli svår nästa säsong (om jag klarar kontraktet...)
Så tro verkligen inte att jag har gett upp!!
Ha det så trevligt med din "älskarinna", själv ska jag snart lägga mig bredvid min fru och spela "ticket to ride" på paddan. God Jul och God natt!