Du vann mot mig iaf =)
Satt och velade mellan att spara spelare till nästa svåra cupmatch och spela bästa laget. Satt även och grunnade på att slänga upp en 3-2-zon, men det blev inget av det. Kompromisser är sällan bra i BB och så snart jag såg din SG och SF skjuta utifrån visste jag att det var kört. Fast hade du inte satsat på en CT hade det nog blivit jämnt.
Synd att du känner att du behöver sälja av, fast jag kan förstå dig. Jag avskyr spelare som Morales. Svarta och mörkblå nuffror på skills, oavsett var de sitter, är aldrig kul. Hoppas du hittar en strategi, TSS var alltid vidriga att möta i tvåan - d-fence all the way och du har ju faktiskt presterat ganska bra betyg hittills denna säsongen.
Nåväl, för egen del var det synd att börja G8-turnén, a.k.a. the trip to the dark side, med att torska mot näst-sisten . Men ge mig bara lite flyt med cup-matchen denna veckan så ska jag ta i av bara h-e nästa vecka!
God fortsättning alla BB-fans. Nu ska jag mysa med 18-åringen jag fick av min fru i julklapp - mrs. Laphroaig =)