För någon som tror sig vara lite duktig så är det ett jäkla tjat varje säsong om att de ska lyckas slå oss... trots att det inte hänt under modern tid.
Men jag ser fram emot att piska dig Jacob, iom att du inte kunde slå oss när vi inte hade broiler ska det bli kul att se din desperata satsning nu när jag kommer med ett starkt lag o inte bara lite folk jag plockat ihop 15 min innan matchstart.
Jag hoppas förresten du noterat att du för en gångs skull fått äran att besöka kontoret, jag höjer dock ett varningens finger för att dina spelare troligen kommer stå helt hänförda hela matchen. I början kommer de beundra vår oerhörda fina arena, som till skillnad mot Glaskulan har både väggar, golv och tak. Resterande matchen kommer de bara stå o titta på när mina killar leker ut dessa så kallade idrottspojkar som motvilligt bär GIFs matchtröja.
Det kommer bli grymt inspirerande att få spela på bortaplan mot er, igen. För du ska inte tro att vi aldrig spelat där. Rutinen har vi! Vi har faktiskt fler bortamatcher mot er i serien än ni har mot oss.
Kom också ihåg att vi inte är lika kaxiga och säger att vi tänkt vinna SBBL. Våra fans är nog nöjda med att de håller på ett lag som
KAN vinna titlar, om än töntiga titlar.