Det var grymt jämnt! Vimsade lite med uppställning med tanke på svår cupmatch, men bestämde mig för standardvarianten. Skrockade gott när jag, liksom vid förra säsongens möte, ser Hunken Hulténs morotsröda kalufs på PG-positionen och Argitakos jätteskor på bänkplats.
Skrocket sattes genast i halsen när jag mindes att Hultén är en Steve Nash på tillväxthormoner och att både Cheung-Chun och Leung-Yuen var två allround och löneeffektiva lirare jag själv suktade smått efter när de var på transfern...
Nu lyckades vi hålla undan denna gången, tack vare domaren, men som du sa; den dagen du ställer upp med spelare på rätt ställe, ujujujuj...
Måste bara fråga vad du gör för att få dina spelare att skjuta 16/16 från linjen? Inte ens hot om "idioten" hela veckan på träningarna kan få mina lirare att skjuta mer än 65-70% i viktiga matcher. Ska jag hyra in en psykoanalytiker till klubben och gräva fram detaljer om hur olika orala och anala stadier i barndomen korrelerar till oförmåga att få bulan i kôrgen, kanske?