Inga sena nyförvärv och jag känner mig som favorit till guldet.
Va ju lite synd att Spångakillarna halkade in på fjärdeplatsen..hade känt mig mer trygg med IOW.
Nu gäller det att undvika skador i 2 veckor så ser jag mig iaf som favorit i alla matcher i och med att hemmaplansfördelen är ganska stark i det här spelet.
Men vi får väl se vad jag kommer möta för intressanta taktiker som kan ställa till det för mig.
Tror nog att KFUM A-torp har bra chans att vinna över GBG, men lutar nog lite åt att hemmaplan avgör där också.
På andra sidan ser det ut som att Jokehim får det ganska lätt i första matchen. Men kanske tur att Vattjom sålde av en insidespelare nu, för då kanske Oxhill vågar spara Ent till matchen mot Jokehim..
Tror ändå det blir Joke som lirar final mot mig till slut.
Å Har jag väl tagit mig till final så ska det inte vara några problem att vinna den. MAtchmotorn kan spela mig ett spratt i enstaka matcher, men i en finalserie över 3 matcher är det svårare att skrälla...
KValet ser ut att bli en enkel resa för Glaskulan och på pappret ser KFUM Skellefteå ut som favoriter de också med maxad ent, men deras lag har ju underpresterat i flera säsonger känns det som.. de får inte ut allt av truppen. Fler oförklarliga förluster än något annat lag..
KAnske kan det bli spännande ändå i och med ECCs hemmaplan, men crunchen i sista matchen borde ge en del problem med att vinna första matchen. Sen gäller det, går det till 3 matcher så ökar helt klart chansen för ECC...