"Theres no fun in the big fundamental" Kommer inte ihåg vem som sa det men TD har ju ofta fått den stämpeln. Jag tycker han är en fröjd att se i low post, han är riktigt långsam och inte speciellt stark men skjuter alltid hög procent och kommer till sina lägen hela tiden, även som 30+ are. Sen att han är en av få överbetalda idrottsstjärnor som faktiskt verkar genuint sympatisk hjälper ju också. 15 raka playoffs, och jag tror de har 15 raka säsonger med 50+ wins även om jag inte är helt hundra på det. Duncan har en karriärsprocent på över 70% segrar iaf, det är egentligen helt galet med tanke på hur West har sett ut senaste årtiondet. Hall of Fame redan givet, hoppas bara han får sluta på topp också med ett till mästerskap.
Och Diaw är verkligen ovanlig. Har för mig att när han kom över från Frankrike så var han listad som point guard! Och nu center. Bara en sån sak... ruskigt bra passningsspelare och har en förmåga att vara på rätt ställe men hur han ska låtsas guarda större centrar typ Howard o co det vete fan...
Knicks 99... lär väl ha varit Stephon Marbury och Sprewell då? Åtminstone Marbury var mycket snack och lite verkstad, som vanligt med Knicks då :)
Kanske måste börja med fantasylag också, skulle plocka upp Nick Collison direkt och han lär väl inte vara dyr.