Mina intäkter låg i regel på runt 350-370k. Efter förlust sjönk det ner till 300k. Med 350k i publikintäkt så låg jag +40k eller något sånt med 40k i staffkostnad och 320k i lönekostnader. TV-intäkterna var för övrigt 121k i min tvåa.
Du kan ju räkna med att vinna din konferens väldigt enkelt. Merparten av de starka lagen i din serie har blivit bot senaste säsongerna. När jag missa uppflyttning hade jag konkurrens av A-Torp, Falken, Ratu och ett då fortfarande skapligt starkt Tuna i min konferens och skapligt starka lag som Hejhej, Smala Sussie, Lag P och FrekA har dessutom försvunnit i andra konferensen. De lag som slutade 3-5 förra säsongen i din konferens var alla nykomlingar och det var första gången som Göteborgs Lightning tog sig till slutspel i sitt femte försök dessutom.
Kan mycket väl bli som senast du var i tvåan, dvs att du likt KFUM Skellefteå förra säsongen inte förlorar en enda match. Du har onekligen möjlighet att värva in ynglingar och kunna träna vad du vill utan att riskera allt för många förluster.