Du har inte vunnit dubbeln än. ;)
Du har inte vunnit dubbeln än. ;)Jag var ju ändå hyfsat nära med en semifinalplats i Kalle denna säsong. Får väl sikta in mig på det. Eller kanske den där internationella turneringen? Där jag fick 20k/vinst förra säsongen ;)
Du har inte vunnit dubbeln än. ;)Jag var ju ändå hyfsat nära med en semifinalplats i Kalle denna säsong. Får väl sikta in mig på det. Eller kanske den där internationella turneringen? Där jag fick 20k/vinst förra säsongen ;)Eller kandidera till och världsmästare kanske? :p
Han menar kanske att du ska kandidera för att ta över landslaget och leda dem till någon titel. Om det inte var tänkt så vill jag väcka den iden. Du har min röst om du kandiderar!
Han menar kanske att du ska kandidera för att ta över landslaget och leda dem till någon titel. Om det inte var tänkt så vill jag väcka den iden. Du har min röst om du kandiderar! Jaha. Det är alltså val snart? Jag kommer inte på långa vägar ställa upp och kandidera. Jag har inte så mycket att hämta där.
Han menar kanske att du ska kandidera för att ta över landslaget och leda dem till någon titel. Om det inte var tänkt så vill jag väcka den iden. Du har min röst om du kandiderar! Jaha. Det är alltså val snart? Jag kommer inte på långa vägar ställa upp och kandidera. Jag har inte så mycket att hämta där. Fegis!