Kampa pa!
Forstar att det kan bli mycket jobb men det finns ingen mojlighet att vi kan stalla samman en lista, liknande Nachtmahrs, med hur U21 laget ser ut?
T.ex. att lista hur manga spelare som kampar om varje position och vad som saknas pa varje och sedan kanske identifera om det ar nagon lucka infor framtiden som vi bor tanka pa? Forstar ju att en liten nation behover stora monster for att vara riktigt konkurrenskraftiga men god information gor det ju lattare att trana at ratt hall iaf
1. Monster på vissa positioner
2. Byta ut vår u-21 coach!
KÄMPA SVERIGE!
Vi börjar med att hoppas att operation rädda u21 ger frukt så får vi gå på dom mer drastiska åtgärderna i punkt två om de första inte funkar :)
EDIT: En sak vi kanske kunde göra är väl att skapa en tråd med riktlinjer på vad för slags spelare vi vill ha.
Tex lista varje position å sen grova drag på vilka egenskaper som ska tränas för varje position.
Vet att du tidigare listade spelare i olika kategorier någolunda liknande de jag menar.
Jag hoppas också att communityns aktioner ska stärka u-21 laget framöver!
Det där med riktlinjer har jag också tyckt att vi ska försöka oss på. Dock är jag ingen som har koll på vad en spelare ska ha för förmågor för att passa vissa positioner eller till olika taktiker. Så finns det någon här som kan och är villig släpper jag gärna detta fritt för dem!