Imorgon smäller det igen! Vi spelar på hemmaplan mot ett ungefär likvärdigt rankad lag. Dock har de två-tre fetare spelare än oss. Lägg sedan till att vi har två-tre av våra bästa spelare på skadelistan (typ som Arsenal)!
Vi ger oss inte. Utan vi kommer att försöka vinna med en CT och sedan går vi för att de vill spela med skytteutifrån och sedan ta alla returer med deras feta monster.
Många här är mycket bättre än mig coachmässigt. Är det någon som är sugen att förklara de olika taktikerna och vad för spelartyper som behövs till vardera taktik? Det skulle hjälpa mig väldigt mycket! :)
#Tackförattniallatränarsvenskt
KÄMPA SVERIGE!
God kväll! I inlägget här ovanför skrev jag allt som jag trodde och tänkte göra. Fast tvärtom. Dvs att jag trodde att de skulle spela inside, men skrev outside i meddelandet. Haha! De lär väl inte läsa här, eller?
Matchen då? Vi spelade normal på hemmaplan och förlorar ändå mot deras TIE.
Bara att inse att vi är riktigt utsatta då vi får skador på viktiga pjäser. Precis som vi har nu. Fast jag tycker ändå att vi försökte vinna ikväll!
Ni får gärna komma med feedback på matcherna vi spelare. Här är kvällens match,
(35613).
Positivt från matchen: 1. Bjarnes betyg!
2. Pål å Glenns skytte de få minuterna de får spela.
3. Vi vinner returerna mot deras monster. Foch använde vi oss av tre under korgen samt högre satsning ;)
Negativt från matchen: 1. Vi har många som är svaga skyttar. Både inside- och outside. Vad ska man satsa på för taktiker då?
2. Att vi förlorar!
Nu håller vi tummarna att Säfén å Hasse tillfrisknar. Sen får de gärna maxa formen!
KÄMPA SVERIGE!