Jag kan ju säga att de inte fått så mkt outsideträning (fanoureas och filipzcak), mest pga att insideträningen gått sjukt segt, framförallt returtagningen.
Sen har jag ju fuckat upp träningen mer än en gång vill jag påpeka, Så självklart hade jag tänkt att låta dem poppa i både OD och PA under de senaste säsongerna men det har aldrig passat in helt enkelt. Och när de drar ut på tiden med pops pga längs, ålder och spelade minuter så fick de strykas (outsideförmågorna).
Självklart ligger det mycket i fatet att ha favoriserat Igelling så pass mycket, och även Thorstensson innan jag sålde honom.
Hade jag kört 1pos-träning på Fanoureas och Filipzcak som jag hade tänkt hade det varit annorlunda nu vill jag lova.
Nu gäller det bara att sälja av skiten, och hitta nya TO som passar bättre in i organisationen. Och självklart att man håller sig till ursprungsplanen så gott det går.
Även jag vet om att de låg ute för lite överpriser, det var medvetet. Då jag själv köpte Tabor så pyntade jag mkt mer eftersom det var precis före treding deadline. Nu gick det inte den här gången...
Vattjom hade siktet inställt på femteplatsen i år och nådde slutspel. Frågan är bara om det inte var en miss av mig att inte lägga mig för att hamna 5:a och drafta lite tidigare... För inte har jag väl chansen att slå Loyks Lönemonster Inc?!
Var aldrig orolig för att du skulle tanka slutspelet Rosen, det är lite för mycket tävlingsmänniska i dig, antar jag.
All min Ent lär åtminstone komma till nytta nu.