Tråkigt att de ska ändra i matchmotorn då man analyserat o verkligen fått förståelse för hur den fungerar.... eller nåtNä men det ska la bli intressant o se vad dom hittar på, förhoppningsvis ger dom biförmågor större utrymme. Nu är det bara skytte/def o returer som räknas verkar det som. Iaf så ger det ju betydligt mindre att träna handling/passing har jag märkt :p
Vi ligger under i "battle of the loosers" mot Spångakillarna, vi spelar med bästa laget så jag hoppas på vinst nu!
Sglinkan ligger lågt inför matchen, han tippar Mosq som segrare... o nu ser jag att Mosq leder efter 1a Q med 16p o BB kommer bara med 5 spelare till start. Mycket vill ha mer lyder ett ordspråk som jag osökt kommer o tänka på när jag ser den inställningen ;)Träning + inkomster för match har väl styrt denna matchning. Nu måste man ju heja på Mosq i sista matchen.... fast fasen vet om jag vill stångas med BB nästa säs också, kanske för att kräva revansch för 0-3 inbördes! Ha de gött!
Jo jag blir kvar,,, skönt att man la sig i sista matchen för o få aktiva lag till PO
Sjukt att du vinner... inget ont om dig Mannen men visst fan borde dom göra biförmågor mer betydelsefulla, visas ju inte minst i våran match. Vi är jämna men jag är sjukt mkt bättre i passing/handling, till ingen nytta. Wiiiiiiiiiiii