Hej allesammans!
Jag håller på att sälja av och omstrukturera mitt lag och vill gärna ha lite feedback. Tänker till slut bygga om mitt lag helt till ett LI-lag, har gett upp att försöka vara annorlunda. (Förhoppningsvis bygger de om GE så det inte lönar sig, får väl bygga om laget igen då.)
Jag har därför ett par frågor. Jag vill helst inte sälja Song Shuwei då jag blivigt fäst i honom, dels tycker jag att han har en väldigt fin build, dels är det kul att äga en landslagsspelare som faktiskt får speltid. Han har gett mig ca 15-20k extra i veckan i souvenirer. Dock har han en hög lön, övriga i laget tänker jag ska ha en lön runt ca 80k.
Frågor: 1. Tycker ni att det är vansinnigt med en spelare på 190k i lön i II:an?
2. Tycker ni att det är vansinnigt att en spelare har dubbla lönen jämfört med alla andra (ffa när jag tänker mig ett LI-lag)?
3. Han har väldigt bra drive-egenskaper. Utnyttjas de om han spelar ex SG med look inside? (Dvs finns det någon spelmässig anledning till att behålla honom, eller bör jag rent ekonomiskt/spelmässigt sälja honom tycker ni?)