På samma sätt chespirito tycker att han gjort rätt utifrån sina alternativ, så tycker jag att jag valt rätt taktik under säsongen. Mitt mål ända sedan jag började BB (egentligen skälet till att jag började BB) var att etablera mig som ett storlag i toppen av ligan och också vinna allt åtminstone någon gång. (Det efter att ha spelat säsong efter säsong i Hattrick utan att direkt närma mig toppen.)
Inte för att vara alltför mycket hippie men... jag tycker nog alla fyra lag som var inblandade i slutspelsracet i B8 gjorde ok val. ECC var ganska nära att lyckas med att spara ent, de ledde efter mer än halva matchen mot mig, sen blev det lite väl mkt fouls och så vände det. I slutändan missar de slutspelsplatsen med 7 poäng tror jag, inte direkt en grov miss.
Jokehim gör vad han ska och vinner, lite onödig crunch men svårt att veta att Slamdunkers skulle köra TIE.
Vi crunchar, inte mycket annat att göra i det läget och Joggböle har varit kanske det bästa laget efter matcherna mot röda sidan, så självklart satsar man för att undvika kval.
Det ser väl ut att ha varit en av de jämnaste säsongerna någonsin på blå sidan iaf.
Skene får en lite svårare väg nu men tror ändå att det blir jämnt i konf finalen på vår sida.