06/11/2015 Outside Shooting for SGHans Josefsson ↑popped↑ in Jump Shot from strong to proficient .Hans Josefsson ↑popped↑ in Jump Range from proficient to prominent .Hans Josefsson ↑popped↑ in Shot Blocking from mediocre to average. Nu får Fredrik passa sig...
06/11/2015 Outside Shooting for SGHans Josefsson ↑popped↑ in Jump Shot from strong to proficient .Hans Josefsson ↑popped↑ in Jump Range from proficient to prominent .Hans Josefsson ↑popped↑ in Shot Blocking from mediocre to average. Nu får Fredrik passa sig... Tråkig träning! ;)Nu blev han helt plötsligt lite intressant igen! #Tackförattdutränarsvenskt
06/11/2015 Outside Shooting for SGHans Josefsson ↑popped↑ in Jump Shot from strong to proficient .Hans Josefsson ↑popped↑ in Jump Range from proficient to prominent .Hans Josefsson ↑popped↑ in Shot Blocking from mediocre to average. Nu får Fredrik passa sig... Tråkig träning! ;)Nu blev han helt plötsligt lite intressant igen! #TackförattdutränarsvensktHar han inte varit intressant menar du?
Mattias Lövbrant MVP 18 PF 7 1 2 1 4 5 5 7 5 7 2 1 1 Draften gav då ännu en PF till träningsrotationen. Illka och Mattias - 2015 året då Phi Slamma Jamma kom tillbaka! Tycker dock att det är lite tunt virke för att vara scoutad som 5/5 A+ men svagheterna är perfekta för min träningsrotation så ska la inte klaga.
Jokehim å Seppu. När ska jag ha tagit ut min trupp för att inte sabba ent?
Jokehim å Seppu. När ska jag ha tagit ut min trupp för att inte sabba ent?Du förlorar ingen ent på att ta ut spelare, bara att sparka dem. Ent resettas lördag kväll innan consol tourney börjar. Så se till att scoutat klart o sparkat ut alla spelare på fredagen så ska det inte vara några bekymmer.