Jag förstår inte varför man inte bytte namn på forumet samtidigt som man bytte namn på serien, tycker det bara är konstigt när de har olika namn.
Jag blev fullkomligt krossad trots crunchen så jag vet inte vad det är för spelare du syftar på att jag skulle inhandlat som kunde vända på den steken?
Tycker det är väldigt stor skillnad på att köpa/byta in spelare inför säsongen så jag förstår inte varför du nämner GBG i det sammanhanget. Att köpa långsiktigt med en ekonomi som går ihop har inget att göra med situationsspelare som övertrasserar lönekontot för "man är sugen" på en titel
Jag hävdar alltså fortfarande att de låga transferpriserna är roten till det mesta ont i BB.
Du är ju väl medveten om att spelaren köptes in för att utnyttjas under hela säsongen men att han uppenbarligen inte lyfte laget som Christality hade hoppats på och av det skälet såldes han igen.
Att Christality inte själv har alla spelarna under långa perioder i sitt lag innebär inte att han nödvändigtvis förordar legoknektssystemet. Det är du förstås väl medveten om så varför skriver du då ett sånt inlägg?
Eller på ren svenska... Vad fan snackar du om?