SKIT! Jag kan ha missat att lägga en startuppställning som fungerar då jag inte lagt någon order! :/ Sorry Sverige!Å KÄMPA JACOB!
06/11/2015 Outside Shooting for SGHans Josefsson ↑popped↑ in Jump Shot from strong to proficient .Hans Josefsson ↑popped↑ in Jump Range from proficient to prominent .Hans Josefsson ↑popped↑ in Shot Blocking from mediocre to average. Nu får Fredrik passa sig...
06/11/2015 Outside Shooting for SGHans Josefsson ↑popped↑ in Jump Shot from strong to proficient .Hans Josefsson ↑popped↑ in Jump Range from proficient to prominent .Hans Josefsson ↑popped↑ in Shot Blocking from mediocre to average. Nu får Fredrik passa sig... Tråkig träning! ;)Nu blev han helt plötsligt lite intressant igen! #Tackförattdutränarsvenskt
06/11/2015 Outside Shooting for SGHans Josefsson ↑popped↑ in Jump Shot from strong to proficient .Hans Josefsson ↑popped↑ in Jump Range from proficient to prominent .Hans Josefsson ↑popped↑ in Shot Blocking from mediocre to average. Nu får Fredrik passa sig... Tråkig träning! ;)Nu blev han helt plötsligt lite intressant igen! #TackförattdutränarsvensktHar han inte varit intressant menar du?
Mattias Lövbrant MVP 18 PF 7 1 2 1 4 5 5 7 5 7 2 1 1 Draften gav då ännu en PF till träningsrotationen. Illka och Mattias - 2015 året då Phi Slamma Jamma kom tillbaka! Tycker dock att det är lite tunt virke för att vara scoutad som 5/5 A+ men svagheterna är perfekta för min träningsrotation så ska la inte klaga.