Eller så räknade han med att kunna vinna med TIE mot mig efter att jag sålt mina guards Men det är ju ingen därute i BB-världen som vill göra en sen satsning mot uppflyttning eller Serieseger med hjälp av en monsterguard verkar det som....
Men i det här fallet vete fan om det var så genomtänkt... Blir ju jäkligt tufft att nå 5:e platsen ens om han skulle plocka 2 segrar till.
Mm, iofs sedan är det ett spel där jag tycker det är skoj att klå ECC...
tre omgångar kvar å Loyk möter de tre lagen som slåss om sista slutspelsplatsen. Hoppas fortfarande på att få nån eller flera av mina guards sålda till nåt titeljagande lag..så vi får se om det blir avgörande på något sätt....Vinner Vattjom mot Slamdunkers så kanske det redan är klart iofs... men vinner slamdunkers så kan det bli så att vi i Loyk helt avgör vilket lag som går till slutspel. Vill därför säga redan nu. Loyk kommer inte ta någon hänsyn till "rättvisa", "osportsligt" eller liknande gnäll. Loyk kan tänka sig att likt Tre Kronor "välja" kvartsfinalmotståndare om läge ges. Loyk kan även fortfarande tänka sig att sälja alla lönetunga spelare å påbörja tankningen redan innan nästa säsong börjar. Loyk kan tänka sig en avskedscrunch i stjärnornas sista match. Så se till att vinna era matcher eller leta misstag från tidigare förlorade matcher under säsongen, för när 22 matcher är spelade så skiter Loyk fullständigt i om något lag vill skylla sin missade slutspelsplats på Loyk.