Bravo 32, Wilson 29, Fernandez 32, Saralegui 30, Lowe 34 och Gerdgård 34. Nog tusan har du mycket gamla slitna grabbar i laget
Pardo har ett tungt ansvar kommande säsonger med sina 25 år då han är enda dugliga spelaren i sina bästa år för tillfället
Jag förstår inte ålderspaniken. Dom fyra första du listar har flera år innan dom nåt bäst före datum. CL 33 och Tobbe däremot är ju desto närmare (framförallt Tobbe). Att föryngra med 1-2 byten per säsong ska inte vara något problem.
Pardo har ett tungt ansvar kommande säsonger med sina 25 år då han är enda dugliga spelaren i sina bästa år för tillfället
Om man blandar ihop lön och ålder med förmåga så skulle Pardo få dra ett tungt ansvar, men han har varken idag eller i framtiden en central roll i ECC. Eftersom varken CL33 eller Tobbe kommer att säljas så skulle jag nog säga att Pardo är den som är närmast att bli utbytt ur truppen, sen beror det så klart på vad jag väl hittar på marknaden när det är dags att uppgradera (och om jag håller mig kvar i SBBL eller inte).
Du lär utan tvekan ha ett jättelikt försprång på erfarenhets biten. Även om Cesys varit ordinarie nu i några säsonger har han inte bättre än inept experience och detta lär alla dina starters slå med god marginal utom Pardo.
Pardo har average. Bortsett från mina två TO så håller resten ett snitt på proficient.

Sen är det väl just ingen skillnad mellan Estudiantes och El Chapulin. Två slitna lag där dock det ena rentav gått i graven
Ja ECC har varit slitet och illa skött i minst 3 säsonger, så det är egentligen pinsamt att vi fortfarande har en rimlig chans at hänga kvar i SBBL. :p