Väl spelat! Det blev en match som kunde slutat hur som helst.
Nu väntar en tuff final och efter att ha kollat oxhills två senaste matcher har jag svårt att se mig själv som någon favorit. Han presterar riktigt bra betyg och vinner matcherna efter 24 minuter.
Jag följde matchen lajv och blev väldigt besviken då jag missade det läget jag hade inför sista Q. Men när jag sedan ser att du spelat PON så inser jag snabbt att jag är långt efter de bästa.
Lite besviken att jag inte kunde följa den lajv, framförallt som den utvecklades hade det varit en riktig nagelbitare. Hade ångrat inställningen ganska många gånger under matchen om jag sett den live tror jag.
Långt efter tycker jag är en sjuk överdrift, men jag har lite mer välbetalda starters och lite bredare bänk och det räckte även om det var nära. Sedan visste jag ju hur många av dina spelare ser ut och jag tycker som jag sa innan att vi matchar upp er rätt bra.
Insåg efter Skelefteå matchen att jag borde spelat normal där också och här fanns inget alternativ om jag fortfarande ville ha chans på att vinna en final.