BuzzerBeater Forums

BB Norge > Poeng / 100 skudd

Poeng / 100 skudd

Set priority
Show messages by
From: Unkel
This Post:
00
50101.3 in reply to 50101.2
Date: 9/14/2008 3:37:48 PM
Overall Posts Rated:
2020
Dette burde godeste LA-Morty ha forstått. :-) Han har oversatt avsnittet slik:
Kampvurderingene viser antall poeng spillerne i de nevnte posisjonene ville fått hvis de hadde tatt hundre skudd. Høye score er en indikasjon på bedre muligheter i posisjonen slik spillet forløp. Dette er det viktig å benytte seg av i senere kamper.

Men slik det er oversatt, er det ikke lett å gjennomskue. Kanskje vi burde hjelpe litt til og varskue hvis vi finner oversettelser som halter eller er uklare osv?
(For øvrig kan det jo hende at andre LA-er har tatt seg av oversettelsen?)

From: Milly

This Post:
00
50101.4 in reply to 50101.3
Date: 9/15/2008 4:56:38 AM
Overall Posts Rated:
4646
Dette burde godeste LA-Morty ha forstått. :-) Han har oversatt avsnittet slik:
Kampvurderingene viser antall poeng spillerne i de nevnte posisjonene ville fått hvis de hadde tatt hundre skudd. Høye score er en indikasjon på bedre muligheter i posisjonen slik spillet forløp. Dette er det viktig å benytte seg av i senere kamper.

Men slik det er oversatt, er det ikke lett å gjennomskue. Kanskje vi burde hjelpe litt til og varskue hvis vi finner oversettelser som halter eller er uklare osv?
(For øvrig kan det jo hende at andre LA-er har tatt seg av oversettelsen?)

Takk til dere begge. Jeg tror at det er jeg som er 'synderen'. Nå tror jeg forresten at jeg forstår hva denne vurderingen betyr:

Kampvurderingene viser antall poeng spillerne i de nevnte posisjonene ville fått hvis de hadde tatt hundre skudd. Høyere tall er en indikasjon på bedre scoringsmuligheter i posisjonen under kampen slik spillet forløp. Dette er det viktig å dra full nytte av i senere kamper.

Older than the rest ...