Med tanke på att du slog mitt lag utan förstärkningar så kan du väl knappast vara så stressad?

Har löst en av mina två pusselbitar nu men behöver alltjämt en backup SF innan truppen är klar. Min rookie med 5k i lön kan ha varit orsak till förlusten i lördags även om hans speltid var väldigt begränsad. Han får inte någon mer speltid mot lag i SBBL om jag ska försöka vinna matcherna.
Och visst imponeras man över vilka verklighetsfrämmande utgångspriser som sätts på en del spelare. Hittade en riktigt intressant igår med jämförelsepris 1-1.1 miljoner som var ute för 2 miljoner. För 1.4 miljoner hade jag nog slagit till. Nu tror jag att jämförelsepriset är väldigt felvisande dock för uppenbarligen stiger priserna vid säsongsstart. Jag trodde inte det skulle vara fallet utan "stressa" inte och köpte något före säsongsstart då jag trodde priserna kanske rentav skulle sjunka.
Vad som är klart är att man knappast får lägre pris om man avvaktar just nu för tror inte priserna kommer sjunka förrän tidigast efter playoff deadline och då är det ju lite sent för denna säsongs trupp ...