Det var ju faktiskt en grej som Jokehims Handbolls-spel verkade ha löst ganska bra...
Vill nog beskylla Christality för den grejen

För övrigt är jag, Chris och Seppu fortfarande aktiva. Tror det finns någon fler BB:are kvar också men mycket jobb att checka av aktiva lag, speciellt på jobbet där man saknar lösenord

Jag är nöjd med det mesta i BB men det är två saker jag vill förbättra:
1) Prestandastraff efter övergång under säsong. Ska inte gå att plocka in spelare under säsong och han presterar max direkt. Prestandastraffet bör vara minimalt vid säsongsstart för då har ju spelaren fått kört in sig i laget ett tag.
2) Att gå från mästare till bottenlag som Loyk ska innebära minimala publiksiffror. Loyk har liknande publiksiffra som mig trots högre biljettpriser. Och då jämför jag med mina bästanoteringar som jag hade efter att ha varit obesegrad i ligan och endast torskat en cupmatch mot IOW sent i cupen efter seger mot Slamdunkers. Det finns ingen rimlighet i det när hans lag har en seger på hela säsongen och torskar alla matcher med 40+. När jag torskade min första match för säsongen sjönk publiksiffran från 19268 till 12913. Detta efter att ha förlorat en bortamatch knappt mot seriefyran ...
Dessa detaljer behöver BB se över i mitt tycke.